خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور:

۶۰ هزار خیر سلامت در کشور فعالیت دارند

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۱۱۸

معاون هماهنگی امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور گفت: ۶۰ هزار خیر سلامت در کشور فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، اسماعیل غنیان در چهارمین نشست شورای خیرین سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: ۲۰۰ دفتر مجمع خیرین سلامت در کشور فعال هستند که طی چند سال گذشته تا پایان سال گذشته ۳۰ هزار میلیارد ریال هزینه کرده‌اند.

غنیان، شناسایی کمبود‌ها و نیاز‌ها را از جمله وظایف خیرین سلامت نام برد و تصریح کرد: این نیاز‌ها در قالب کتابچه‌ای تدوین و مشخص شده و در اختیار خیرین سلامت قرار گرفته است.

وی، سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته را از سیاست‌ها و اولویت‌های مجمع خیرین سلامت در کشور برشمرد و ادامه داد: ساخت دو هزار مرکز بهداشتی با مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی در سال گذشته از دیگر فعالیت‌های این مجمع بوده است که بیش از ۶۰ درصدد آن به بهره برداری رسیده است.

معاون هماهنگی امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور، به تعامل و مشارکت مجلس، وزارت بهداشت و مجمع خیرین سلامت اشاره کرد و یادآور شد: تکمیل پروژه‌های نیمه ساز بخش سلامت با سرمایه مردم و خیرین و قرار دادن آن در اختیار دولت از دیگر سیاست‌های مجمع خیرین سلامت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز