خبرگزاری کار ایران

در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز , صورت گرفت؛

شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان به عنوان دستگاه شایسته تقدیر شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۹۵۹

شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان به عنوان دستگاه شایسته تقدیر در ترویج فرهنگ اقامه نماز شد.

 شرکت شهرکهای صنعتی استان در سال گذشته علاوه بر توجه به امر برپایی نماز جماعت نسبت به برگزاری مراسم معنوی دیگر از جمله برگزاری دعای توسل و زیارت عاشورا به مناسبت های مختلف و جمع خوانی قرآن در ایام ماه مبارک رمضان توجه ویژه داشته است.                          

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در امر توسعه فریضه نماز و همچنین به منظور اجرای دستورالعمل فرهنگ معنوی نماز و بر اساس ارزیابی انجام گرفته از سوی ستاد اقامه نماز استان، شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان بعنوان دستگاه شایسته تقدیر در ترویج و اشاعه این فریضه الهی شناخته شد.

لوح تقدیر دستگاه شایسته تقدیر در امر توسعه و ترویج فرهنگ معنوی نماز از سوی حضرت آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و علی پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان به ناصر صیدی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان اهدا شد.

لازم بذکر است که این قدردانی به پاس تحقق فعالیتهای صورت گرفته فریضه نماز در شرکت شهرکهای صنعتی استان و اهتمام ورزیدن به این فریضه الهی در این ارگان صنعتی بوده است.

یادآور می شود شرکت شهرکهای صنعتی استان در سال گذشته علاوه بر توجه به امر برپایی نماز جماعت نسبت به برگزاری مراسم معنوی دیگر از جمله برگزاری دعای توسل و زیارت عاشورا به مناسبت های مختلف و جمع خوانی قرآن در ایام ماه مبارک رمضان توجه ویژه داشته است.                          

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز