خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

دولت در تلاش برای ایجاد وحدت ملی است

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۶۷۴

وزیر اطلاعات گفت: دولت یازدهم در تکاپوی ایجاد وحدت ملی بوده و می‌خواهد یک فعالیت سیاسی خوبی در سال جاری ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حجت الاسلام سید محمودعلوی، عصر امروز در جلسه شورای اداری شفت، وحدت، همراهی و یکدلی را بستر ساز عزت و سربلندی یک جامعه پویا برشمرد.

وی، با بیان اینکه مکتب متجلی اسلام همواره اختلاف را نهی کرده است، گفت: بنا به فرمایش امام علی (ع) خداوند به هیچ ملتی بر اساس اختلاف و تفرقه عزت نداده است.

وزیر اطلاعات افزود: نقد و انتقاد در فرهنگ اسلامی بسیار ارزشمند بوده و همیشه نقد توام با احترام و ادب مقبول واقع می‌شود.

وی، برقراری امنیت را یک نوع عبادت دانست و افزود: رهاورد حکومت امام زمان (عج) اجرایی شدن حکومت دینی و امنیت است.

علوی، گفت: باید همواره در تلاش برای ایجاد وحدت و برادری در جامعه بود که این مهم مایه افزایش امنیت، رونق اقتصادی و عزتمندی ایران اسلامی است.

وی، با تاکید بر اینکه دولت یازدهم در تکاپوی ایجاد وحدت ملی است، خاطر نشان کرد: دولت خواستار یک فعالیت سیاسی خوب در زیر پرچم ولایت و رهبری در سال جاری است.

وزیر اطلاعات، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، گفت: باید تمام اندیشه‌ها و توانایی‌ها در مسیر رقابت سیاسی در یک فضای سیاسی مثبت قرار گیرد.

وی، تاکید کرد: کسانی که می‌خواهند در این مسیر قرار گیرند باید توانمندی‌های خود را بیان کرده و از تخریب دیگران پرهیز کنند.

علوی، رقابت‌های سیاسی را در سایه رعایت احکام شرع، چارچوب قانون و کرامت انسانی ارزشمند دانست.

وی، به تلاش موثر دولت تدبیر و امید برای ایجاد وحدت، همدلی و برادری در بین مردم و جریان‌های سیاسی اشاره کرد و بیان داشت: رهبری با تعیین شعار امسال در فضای کنونی، مهر تاییدی بر اقدام‌های همدلانه و امیدوارانه دولت یازدهم زد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز