خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

۸۶ پروژه مخابراتی گیلان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۶۲۶

۸۶ پروژه مخابراتی شهر‌های شهرهای آستانه‌اشرفیه، لاهیجان و بندر انزلی با حضور واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمود واعظی امروز در مراسم افتتاح ۸۶ پروژه مخابراتی گیلان در روستای چهارده آستانه اشرفیه با بیان اینکه دولت تدبیر و امید متعلق به تمام ملت ایران است، اظهار کرد: ایران به دنبال تعامل در منطقه و دنیا بوده و با منطق با کشور‌ها صحبت می‌کند.

وی تصریح کرد: کاروان دولت تدبیر و امید تلاش می‌کند با توجه به محدودیت‌های اعمال شده بین‌المللی خدمات خوبی به مردم ارائه کند.

وزیر ارتباطات و فناوری با اشاره به اینکه دولت به مردم نگاه غیر سیاسی دارد، اذعان کرد: ملت ایران بر پایه حق از حقوق خود در تمام عرصه دفاع می‌کنند.

وی تاکید کرد: دولت هر وقت نیاز به رای داشته به طرف ملت حرکت نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور به صورت همزمان ۸۶ پروژه مخابراتی شهرهای آستانه‌اشرفیه، لاهیجان و بندر انزلی افتتاح شد.

برای این پروژه‌ها بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان اعتبار صرف شده و ۱۰۷ روستا از اینترنت پر سرعت برخوردار شدند.

دیدار با آیت‌الله محمدعلی امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و زیارت حرم مطهر آقا سید جلال‌الدین اشرف (ع) از دیگر برنامه‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آستانه‌اشرفیه بود که انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز