خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کردستان:

بیکاری با توسعه سرمایه گذاری رفع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۳۷۴

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کردستان سرمایه گذاری را یکی از عوامل رفع بیکاری در کردستان دانست.

به گزارش ایلنا از کردستان، حسین دهقانی روز سه شنبه در نشست تخصصی مسئولین و اعضای مراکز خدمات سرمایه گذاری استان کردستان در سنندج گفت: بعد از بیانیه سوییس فضای مثبتی در کشور ایجاد شده و با رفع تحریم‌ها زمینه برای ایجاد توسعه اقتصادی فراهم می‌شود.

وی بیانیه سوییس را مقدمه‌ای برای توسعه اقتصادی کشور دانست و گفت: رویکرد دولت، امسال بهبود فضای کسب و کار، جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال است

دهقانی ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی را یکی از نیازهای اصلی کشور دانست و افزود: امروز با بیکاری فراوان در سطح جامعه روبرو هستیم و باید با جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی زمینه را برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی کشور فراهم کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود استان کردستان را دارای مزیت‌های سرمایه گذاری زیادی دانست و گفت: ۵۸ فرصت سرمایه گذاری تاکنون در استان شناسایی شده و در پایگاه اینترنتی مرکز خدمات سرمایه گذاری استان درج شده است.

دهقانی با اشاره به اینکه در استان کار تیمی و اراده جمعی بین مسوولین در جهت جذب سرمایه گذاری شکل گرفته است افزود: در مرکز خدمات سرمایه گذاری در سریع‌ترین زمان ممکن، مجوزهای سرمایه گذاری صادر می‌شود.

او گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران واقعی فرش قرمز پهن می‌کند و خدمات کاملی به آنان ارایه می‌شود.

وی دیدگاه توسعه گرایانه مسوولان استان بخصوص شخص استاندار را عامل بسیار موثری در جهت جذب سرمایه گذاری دانست و از مسوولان دستگاه‌های اجرایی خواست از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در جهت جذب سرمایه گذاری استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز