خبرگزاری کار ایران

برای سومین سال متوالی در شهرستان مهر؛

دومین نشست ستاد بزرگداشت هفته کارگر شهرستان مهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۲۷۰

کارگران ضعیف ترین قشردر کنار دیگر شرکای اجتماعی خود هستند و به همین دلیل نیاز به حمایت و تکریم دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب فارس ، صبح امروز دومین نشست ستاد بزرگداشت هفته کارگر  شهرستان مُهر برای سومین سال متوالی  در این شهرستان  با حضور معاونت فرمانداری ، رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، دبیر خانه کارگر و جمعی از نمایندگان شرکت ها و نهادهای کارگری در محل فرمانداری مُهر برگزار شد.

معاون فرمانداری شهرستان مهر با گرامیداشت این هفته بیان داشت: امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال دولت و ملت ،همدلی و همزبانی نامگذاری شده است باید این همدلی و همزبانی بین کارگر و کارفرما هم حکم فرما باشد.

غلامپور، همچنین بر برگزاری همایشی باشکوه خانوادگی در تجلیل از کارگران نمونه تاکید کرد.

در ادامه این نشست رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهر با تاکید براینکه بیشترین جمعیت شهرستان را کارگران تشکیل می دهند اظهار داشت: تلاش برای هرچه بهتر برگزار شدن هفته کارگر باید یکی از مهم ترین برنامه های ما باشد چرا که آنان سرمایه های این کشور هستند.

وی گفت: کارگران ضعیف ترین قشردر کنار دیگر شرکای اجتماعی خود هستند و به همین دلیل نیاز به حمایت و تکریم دارند.

سیدعلی اکبر علوی با تاکید براینکه کارفرمایان می بایست از کارگران خود در این هفته تجلیل نمایند اضافه کرد: تجلیل از کارگران باعث رضایت آنان برای ادامه دادن به وظیفه خود می باشد.

همچنین دبیرخانه کارگر لامرد و مهر که یکی از سخنرانان این نشست بود بیان داشت : همزمان با اعلام عناوین برنامه های ستاد بزرگداشت هفته کارگر سال 94  از سوی تشکیلات مرکزی خانه کارگر این جلسه به منظور هماهنگی بیشتر بین اعضای ستاد در برگزاری برنامه ها برگزار شده است .

وی در خصوص عناوین برنامه های هفته کارگر تصریح کرد: یازدهم اردیبهشت که کارگران تعطیل رسمی می باشند می بایست در تهران حاضر شویم که سهمیه منطقه مهر و لامرد 50 نفر برای شرکت در این راهپیمایی اعلام شده است و همزمان با کارگران سراسر کشور در این راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.

عبدالرضا روحی از اعضای ستاد که در برگزاری هفته کارگر سال گذشته همکاری داشته اند تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: کارفرمایان محترم هرچه سریعتر کارگر نمونه را معرفی کرده تا بتوانیم همایش باشکوهی را در تجلیل از مقام کارگران زحمتکش این منطقه برگزار نمائیم.

وی همچنین در حاشیه این جلسه به بیان سخنانی در مورد مشکلات کارگری در صنایع نفت و گاز منطقه لامرد و مهر پرداخت و گفت: هفته کارگر فرصتی است که مسئولین پای درد و دل کارگران منطقه بنشینند و در حل آن تلاش کنند.

در پایان این نشست؛ کمیته‌های فرهنگی و هنری، ورزشی، برنامه‌ریزی بودجه، انتظامات، اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت هفته کارگر شهرستان لامرد تشکیل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز