خبرگزاری کار ایران

در بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان؛

شور استقبال مردم گیلان از دولت جلوه‌ای از پشتوانه مردمی است

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۱۸۵

نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار و مجمع نمایندگان این استان، طی بیانیه‌ای مشترک از مردم برای حضور پرشور در استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت به گیلان دعوت کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، در این بیانیه مشترک آمده است؛ صدای پای بهار در سرزمین آب و آیینه و قرآن پیچیده است و بار دیگر گیلان همیشه بهار، زیبا‌ترین نقاشی خداوند خواهد بود.

بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار و مجمع نمایندگان آورده است که؛ امسال بهار فاطمی نوید گلهای سبز کاروان همدلان امیدوار و تشنگان خدمت را با خود آورده و بهار در بهار شده و گیلان با قدم‌های رئیس جمهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مزین خواهد شد.

این دعوت نامه تصریح می‌کند؛ سفر دولت با تدبیر جمعی، رشد وتوسعه را برای گیلان به ارمغان خواهد آورد.

در ادامه این بیانیه مشترک نوشته شده است؛ در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال «همدلی و همزبانی، دولت و ملت» نامگذاری شده است از همه مردم فهیم و ولایت‌مدار و از همه اقشار مختلف، اساتید دانشگاهیان، فرهنگیان، کشاورزان، اصناف و بازاریان، روحانیون و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و همه مردم گیلان دعوت می‌شود تا با حضور پرشور و گسترده در مراسم استقبال از رئیس جمهور وکاروان تدبیر وامید برگ زرین دیگری بر کتاب جاودان تعهد و ولایت‌مداری گیلانیان بی‌فزایند.

بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار و مجمع نمایندگان اضافه می‌کند که این شور در استقبال جلوه‌ای دیگر از پشتوانه مردمی به نظام را تجلی می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز