خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبرداد:

فعالیت ۵ هزار بسکتبالیست ساماندهی شده در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۶۷۸

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از وجود و فعالیت بالغ بر پنج هزار نفر بسکتبالیست ساماندهی شده در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان، مسعود رهنما در مراسم تجلیل از جامعه بسکتبال این استان گفت: خوشبختانه بسکتبال گیلان جایگاه بسیار خوبی در ورزش این گیلان دارد.

وی بسکتبال را رشته موفق گیلان در دوره‌های مختلف دانست.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه بسکتبالیست‌های گیلان در رده‌های سنی مختلف از مینی تا بزرگسال در تیم‌های ملی بسکتبال حضور پر رنگی دارند، ادامه داد: برای نخستین بار نیز تیم مینی بسکتبال پسران گیلان سال گذشته توانست عنوان قهرمانی کشور را کسب کند.

وی اضافه کرد: بسکتبال یک ورزش دانشگاهی محسوب می‌شود و افراد تحصیل کرده زیادی در این رشته حضور دارند ودر واقع این رشته ورزشی جذاب در گیلان نیز دارای سابقه خوبی است.

رهنما اظهار امیدواری کرد که رشته ورزشی بسکتبال بیش از پیش موفق بوده و بتواند در سال جاری در بخش‌های مختلف نتایج درخشانی را کسب کند.

وی از وجود و فعالیت افزون بر پنج هزار نفر در گیلان به طور سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال خبر داد و گفت: هم اکنون۱۱ ملی پوش گیلانی در رده‌های سنی می‌نی، نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال بسکتبال حضور دارند.

در پایان این مراسم از هشت مربی، چهار داور، شش بازیکن گیلانی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان و همچنین از اعضای تیم مینی بسکتبال گیلان که عنوان قهرمانی کشور را کسب کرده بودند، تجلیل و تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز