خبرگزاری کار ایران

کشف اسکناس‌های جعلی به مبلغ ۹۵ میلیون ریال در همدان

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۶۷۱

فرمانده انتظامی شهرستان همدان، از کشف مبلغ ۹۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اسکناس جعلی از سرنشینان یک دستگاه خودرو نیسان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ مرادی گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر اینکه سرنشینان یک دستگاه خودرو نیسان آبی رنگ اقدام به خرید از سوپرمارکت‌ها با پول جعلی می‌کنند،بلافاصله خودرو مذکور توسط ماموران کلانتری در «بلوار شهید رجایی» مقابل پمپ بنزین «آذر فام» توقیف شد.

سرهنگ مرادی افزود: در بازرسی از خودرو مذکور تعداد ۴۹۵ قطعه اسکناس ۱۰۰هزار ریالی جعلی به مبلغ ۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اسکناس جعلی از داخل کیف وسایل کودک کشف شد.

مرادی در ادامه افزود: همچنین از داخل یک عددساک ورزشی زرشکی رنگ مبلغ ۴۵ میلیون و۷۰۰ هزار ریال اسکناس‌های جعلی شامل ۳برگ تراول ۱میلیون ریالی، ۶۶برگه تراول ۵۰۰هزار ریالی و۹۷برگه اسکناس ۱۰۰هزار ریالی کشف شد.

این مقام مسوول گفت: اسکناس‌های کشف شده جمعا به مبلغ ۹۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال است که همه آن‌ها جعلی و با ظرافت خاصی طراحی شده است.

وی گفت: در لابلای اسکناس‌های ۱۰۰هزار ریالی ۷قطعه اسکناس واقعی و غیربدل جاسازی شده بود که احتمالا جهت فریفتن دیگران تعبیه و جاسازی شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز