خبرگزاری کار ایران

صبح امروز در مجمع عمومی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان مازندران؛

اعضای هئیت مدیره کانون کارگری بازنشستگان مازندران انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۸۹۳

صبح امروز دوشنبه مجمع عمومی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان مازندران برگزار شد و اعضای اصلی هیئت مدیره کانون کارگری بازنشستگان مازندران اتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، مجمع عمومی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی با حضور نماینده اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در محل سالن اجتماعات شعبه دو تامین اجتماعی ساری برگزار شد.

دریابیگی ، رئیس هئیت مدیره کارگران بازنشسته تامین اجتماعی مازندران با ارائه گزارشی از عملکرد کانون بازنشستگان استان مازندران اظهار داشت: برگزاری این مجمع نشان از تحقق اجتماعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

دریابیگی افزود: گزارش عملکرد کانون بازنشستگان استان مازندران را طی کتابچه‌ای به تمامی کانون‌های استان ارائه شده است و در این کتابچه شاهد رشد 1900 درصدی بوده‌ایم.

وی، با اشاره به تلاش‌های اداره کل کار و درایت استاندار مازندران تصریح کرد: در بخش بیمه‌های تکمیلی ما شاهد کم لطفی بیمه دی و آتیه‌سازان بودیم.

رئیس هئیت مدیره کانون بازنشستگان مازندران گفت: با وجود اینکه گفته می‌شود بحث همسان سازی در دولت تدبیر و امید اجرایی شده است ولی سفره‌های خالی بازنشستگان نشان از این است که این همسان سازی فقط روی کاغذ عملی شده است.

وی، با انتقاد از عدم اجرای قانون الزام تامین اجتماعی  اظهار داشت: انتظار جامعه کارگری و بازنشستگان اجرای صحیح قانون توسط سازمان تامین اجتماعی است و این قانون گریزی برای جامعه کار و تولید قابل قبول نیست.

یادآور می‌شود، در پایان این مجمع آقایان نصراله دریابیگی با 102 رای ، رجبعلی سیفی 97 رای ، عبدالباقی حامدی 72 رای ، سهراب مشایخی  63 رای ، موسی داداشی 62 رای ، محمد حسین برابری 58 رای ، محسن خراسانی 55 رای و عنایت توکلی با 52 رای بعنوان اعضای اصلی هئیت مدیره کانون کارگری بازنشستگان و مستمری بگیران استان مازندران انتخاب شدند.

 آقایان بهروز عباسی با 42 رای ، حجت اله نائیج با 38 رای ، محمود صمدی با 36 رای بعنوان اعضای علی البدل هئیت مدیره کانون کارگری بازنشستگان و مستمری بگیران استان مازندران انتخاب شدند.

قابل ذکر است در این انتخابات در بخش بازرسان آقایان عباس محمودی با 74 رای و میرقربانی 61 رای بعنوان اعضای اصلی و آقای اباذری با 54 رای بعنوان علی البدل انتخاب شدند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز