خبرگزاری کار ایران

خرداد ماه سال جاری؛

گردهمایی«سیستم‌های ابعاد پایین» در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۷۷۷

گردهمایی بین المللی سالانه «سیستم‌های ابعاد پایین»، خرداد ماه سال جاری در پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره‌شناسی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، دبیر علمی گردهمایی بین المللی سالانه «سیستم‌های ابعاد پایین»، گفت: این گردهمایی به مناسبت سال جهانی نور با محوریت ویژگی‌های نوری و ادوات اپتوالکترونیکی برگزار می‌شود و هدف آن فراهم آوردن محیطی مناسب برای تبادل نظر در زمینه تازه‌های فیزیک سیستمهای ابعاد پایین با تاکید بر کاربردهای نوری است. 

اصغر عسگری، افزود: این گردهمایی در ادامه برگزاری مدرسه‌های پیشرفته با موضوعیت گرافن، ادوات اپتوالکترونیکی و سیستمهای دوبعدی نوین که در سالهای گذشته برگزار شده بود، در این پژوهشکده انجام می‌گیرد وفرصت مناسبی برای محققین و علاقمندان و به ویژه دانش پژوهان جوان و دانشجویان است که با شرکت در آن از سخنرانی‌های متخصصین مدعو داخلی و خارجی بهره برده و به بحث وتبادل نظر بپردازند. 

دبیر علمی این گردهمایی تصریح کرد: اساتیدی از دانشگاه اینسوبریاایتالیا، دانشگاه ژائو مه اسپانیا، انستیتو تکنولوژی‌های نوین ازمیر و ICTP-ECAR ترکیه، دپارتمان مهندسی برق- دانشگاه صنعتی توب آنکارا، دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه علوم پایه دامغان در این گردهمایی به سخنرانی خواهند پرداخت. 

به گفته وی، همچنین به منظور فراهم نمودن فرصتی برای معرفی کارهای پژوهشی جدید و ارایه نتایج و یافته‌های پژوهشی تعداد محدودی مقاله جهت ارایه، صرفا به صورت پوس‌تر پذیرفته خواهد شد و علاقمندان می‌توانند تازه‌ترین یافته‌های خود را تاپنجم اردیبهشت ماه سال جاریدر قالب چکیده یک صفحه‌ای ارسال نمایند و بعد از انجام مراحل داوری توسط کمیته علمی، بهترین مقالات ارسال شده، جهت ارایه، پذیرش خواهند شد. 

عضو هیات علمی دانشگاه تبریز تصریح کرد: مقالات برگزیده نیز بعد از داوری نهایی در شماره ویژه مجله علمی پژوهشی «نانومقیاس»، مجله تخصصی انجمن نانوفناوری ایران، به چاپ خواهد رسید. 

خاطر نشان می‌شود: گردهمایی سالانه «سیستم‌های ابعاد پایین»، چهارم و پنجم خردادماه سال ۹۴در پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره‌شناسی دانشگاه تبریز برگزار و به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز