خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران خبر داد:

استخدام 163 نفر در دستگاه‌های اجرایی مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۷۶۷

در اولین آزمون استخدامی مشترک و فراگیر دستگاه‌های اجرایی، ۱۶۳ نفر برای استخدام پیمانی در دستگاه‌های اجرایی مازندران انتخاب و پذیرش خواهند شد.

به گزارش ایلنا از ساری، دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران گفت: این استخدام با برگزاری آزمون مشترک فراگیر به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال ۱۳۹۴ صورت گرفته و داوطلبان پس از کسب نمره لازم و طی مراحل گزینش بصورت پیمانی در دستگاههای اجرایی آغاز بکار خواهند کرد.

مظفری افزود: متقاضیان می‌توانند برای مطالعه شرایط و ضوابط استخدام هر یک از دستگاه‌های اجرایی مذکور، نحوه و زمان ثبت نام به سایت سازمان سنجش به آدرس www. Sanjesh. org مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: داوطلبان ضمن ثبت نام برای استخدام در دستگاه‌های اجرایی دیگر می‌توانند از امتیاز بومی برای سهمیه‌های اختصاصی مازندران استفاده کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران تصریح نمود: در این مرحله ۱۲۸ مربی فنی و حرفه‌ای در ۱۹ رشته برق، صنایع چوب، امور مالیاتی و بازرگانی، تاسیسات، صنایع پوشاک، صنایع خودرو، صنایع دستی، عمران و معماری، مکانیک، کشاورزی و امور دامی، امور زراعی و باغی، هنرهای نمایشی، الکترونیک و مکاترونیک، صنایع عذایی، فناوری اطلاعات و رباتیک، مربی آبزیان و شیلات، ایمنی و بهداشت، جوشکاری و بازرس جوش و خدمات آموزشی برای مراکز فنی و حرفه‌ای شهرستان‌ها و مناطق مازندران استخدام خواهند شد.

وی افزود: همچنین ۱۴ نفر در اداره کل دامپزشکی استان به عنوان کار‌شناس بیماری‌های دامی، کار‌شناس پیگیری و مبارزه با بیماری‌های دامی، کاردان پزشکی، کار‌شناس آزمایشگاه غذا و دارو و کار‌شناس بهداشت دام و فراورده‌های دامی استخدام خواهند شد.

مظفری تصریح کرد: استخدام کار‌شناس مطالعات اقتصادی برای اداره کل امور اقتصادی و دارایی و استخدام ۲۰ نفر در اداره کل مالیاتی مازندران به عنوان کار‌شناس مالیاتی و کار‌شناس تحلیلگر سیستم از جمله رشته‌ها و مشاغل اعلام شده در اولین مرحله استخدام فراگیر دستگاه‌های دولتی برای مازندران است.

سخنگوی شورای اطلاع رسانی استان تاکید کرد: انتظار داریم داوطلبان عزیز مازندران با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کرده و خود را برای شرکت در آزمون استخدامی که در روز جمعه اول خرداد ۹۴ برگزار می‌شود آماده کنند.

وی افزود: داوطلبان در آزمون عمومی باید به سئوالات فناوری اطلاعات، ریاضی و آمار، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی، هوش و توانمندی عمومی پاسخ دهند و سئوالات اختصاصی نیز بر اساس دانش و مهارت تخصصی متناسب با خوشه شغلی یا مشاغل طراحی خواهد شد.

قابل ذکر است: در اولین آزمون استخدامی مشترک و فراگیر دستگاه‌های اجرایی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، دیوان عدالت اداری، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان ثبت احوال کشور، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان ملی بهره وری ایران، سازمان هواپیمایی کشوری، مرکز اورژانس تهران، استانداری خراسان شمالی و برخی از دستگاه‌های اجرایی استان، سازمان علمی تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری در رشته‌ها و مشاغل مختلف نیرو جذب می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز