خبرگزاری کار ایران

در آستانه سفر رئیس جمهوربرگزار می‌شود؛

نشست توسعه‌ اقتصادی گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۷۱۷

معاون اجرایی رئیس جمهور از برگزاری نشست توسعه‌ اقتصادی گیلان با حضور بیش از 70 دستگاه و سازمان بزرگ اقتصادی کشور در آستانه سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، محمد شریعتمداری در پایان نشست با استاندار و مجمع نمایندگان که در آستانه‌ سفر رئیس جمهور به گیلان عصر دیروز در نهاد ریاست جمهوری در تهران برگزار شد، گفت : در این نشست درخصوص تمهید مقدمات سفر کاروان تدبیر و امید در دهه‌ آخر فروردین و استفاده از نظرات استاندار و مجمع نمایندگان بحث و تبادل و نظر شده است.

وی با بیان اینکه بررسی پروژه‌های در دست اجرای گیلان و اولویت بندی آن از دیگر موارد مورد اشاره در این نشست بود، ادامه داد: در این نشست استاندار گیلان گزارشی از دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسی جمع بندی شده دستگاههای اجرایی استان را مطرح کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین با اشاره به برگزاری نشست استاندار و مجمع نمایندگان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: در این جلسه نیز که در آستانه‌ سفر رئیس جمهور به استان انجام گرفت، مباحث مرتبط با توسعه و عمران گیلان بررسی شد.

وی از برگزاری نشست توسعه‌ی ظرفیت‌های اقتصادی گیلان در آستانه‌‌ی این سفر در تهران خبر داد و افزود: این مراسم هفته‌ جاری با حضور بیش از 70 دستگاه و سازمان بزرگ اقتصادی کشور برگزار می‌شود.

شریعتمداری یادآور شد: نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و سازمان‌های سرمایه‌گذاری، بازنشستگی کشوری و لشکری، مؤسسه‌های مالی واعتباری و بانک‌های بخش خصوصی و دولتی  از جمله سازمان‌های مذکور هستند.

معاون اجرایی رئیس جمهوری با بیان اینکه استاندار گیلان مقدماتی را فراهم کرده است تا بعد از انجام سفر کاروان تدبیر و امید همکاری گسترده‌ی این نهادها با استانداری ادامه یابد، خاطر نشان کرد: یکی از اهداف برگزاری نشست توسعه‌ی ظرفیت‌های اقتصادی گیلان، شتاب بخشیدن به توسعه‌ استان بوده تا در کنار منابع عمومی از پتانسیل‌های بخش خصوصی نیز بهره‌گیری شود.

وی به قابلیت‌های ارزشمند گیلان در بخش‌های گردشگری و دریا اشاره کرد و گفت: باید بتوانیم برای شکوفایی پتانسیل‌های استان قدم‌های مثبت برداریم.

شریعتمداری با بیان اینکه به رغم توسعه ی همه جانبه گیلان در بخش های گوناگون این استان در برخی موارد با محرومیت‌های اقتصادی مواجه است، متذکر شد: امیدواریم سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید با مهمان نوازی مردم گیلان همراه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز