خبرگزاری کار ایران

ناظران و داوران بازی تیم‌های تراکتورسازی و الاهلی وارد تبریز شدند

کد خبر : ۲۶۳۶۹۶

ناظران داوری وتیم داوران ژاپنی دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و الاهلی عربستان یکشنبه از طریق فرودگاه شهید مدنی تبریز وارد این شهر شدند.

به گزارش ایلنا داوری این بازی بر عهده ریوجی ساتو با کمک‌های تورو ساگارا و هیروشی یاموچی از ژاپن خواهد بود و داور چهارم این بازی نیز احمد ابراهیم از اردن است که پس از ورود به تبریز در هتل شهریار این شهر مستقر شدند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازی تیم‌های تراکتورسازی و الاهلی ناظر ویژه نیز در نظر گرفته که پاول لوزانو از قیرقیزستان می‌باشد.

همچنین عبدالحامد عبدالغفور از کشور مالدیو ناظر بازی دو تیم است.

براساس برنامه اعلام شده از سوی‌ای اف سی، کاروان تیم فوتبال الاهلی عربستان فردا / دوشنبه/ ساعت ۱۲و ۳۰ دقیقه وارد تبریز می‌شود.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته چهارم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه ۱۸ فروردین ماه جاری ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان الاهلی عربستان است.

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه دو بر صفر به نفع تیم عربستانی خاتمه یافت.

در گروه D لیگ قهرمانان آسیا تیم الاهلی عربستان با هفت امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های نسف قارشی ازبکستان، تراکتورسازی تبریز و الاهلی امارات به ترتیب با چهار، سه و دو امتیاز در رده بعدی قرار دارند. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز