خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بازرسی استانداری لرستان:

مدیران دستگاه‌های اجرایی برای توسعه لرستان همگام شوند

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۴۲۰

مدیرکل بازرسی استانداری لرستان گفت: امیدواریم مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان همگام با مدیریت ارشد استان حرکت کرده و فاصله‌ای که میان آنها و استاندار لرستان در مسیر توسعه استان وجود دارد کمتر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مهران علی پناه امروز در اولین جلسه شورای اداری استان لرستان گفت: در ابتدای سال ۹۳ ما از همه دستگاه‌های اجرایی استان خواستیم که برنامه‌های اجرایی خود را با محوریت اقتصاد مقاومتی ارائه دهند گفت: این در حالی است که با بررسی‌های صورت گرفته بیش از ۸۰ درصد این برنامه‌های ارائه شده کار‌شناسی نبودند.

علی پناه بیان داشت: همچنین ۲۰ درصد برنامه‌های ارائه شده نیز هیچ گونه ارتباطی با اقتصاد مقاومتی نداشتند.

وی، همچنین تکریم ارباب و روجوع را یکی دیگر از برنامه‌های مهم در سال گذشته عنوان کرد و گفت: با اقدامات صورت گرفته و همچنین تشکیل ۳۲ تیم نظارتی در این زمینه این ملاقات‌های مردمی به مرور زمان روند مطلوبی به خود گرفتند.

وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز به کار مدیریت ارشد لرستان ما شاهد تحول در زمینه‌های مختلف و مسیر توسعه استان هستیم ادامه داد: امیدواریم که مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان نیز طی امسال همگام با مدیریت ارشد استان حرکت کرده و فاصله‌ای که میان آنها و استاندار لرستان در مسیر توسعه استان وجود دارد کمتر شود.

مدیر کل بازرسی استانداری لرستان همچنین به بررسی‌های این نهاد از روند توزیع رپورتاژ آگهی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در نشریات اشاره کرد و گفت: در این بررسی‌ها مشخص شد که برخی از مدیران نزدیک به پنج بار در نشریات و آن هم در نشریات مختلف اقدام به چاپ رپورتاژ آگهی کرده‌اند.

علی‌پناه گفت: اگر این رپورتاژ‌ها با پول شخصی آنها بوده ما بحثی نداریم اما نباید این اقدام با استفاده از پول بیت المال صورت گرفته باشد که به طور حتم این امر از سوی بازرسی مورد برخورد قرار خواهد گرفت.

وی در پایان سخنان خود بر ضرورت ارائه گزارش‌های فصلی از سوی فرمانداران شهرستانی مختلف استان در زمینه‌های مختلف به اداره کل بازرسی استانداری لرستان تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز