خبرگزاری کار ایران

دبیر علمی همایش ملی تالش‌شناسی خبر داد:

ارسال ۱۱۰ مقاله به دبیرخانه همایش تالش‌شناسی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۳۰۶

دبیر علمی همایش ملی تالش‌شناسی گیلان از ارسال ۱۱۰ مقاله علمی مربوطه از سراسر کشور به دبیر خانه این همایش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، ولی جهانی امروز در جلسه هم‌اندیشی همایش تالش‌شناسی در گیلان با قدردانی از استقبال خوب اساتید، پژوهشگران، کار‌شناسان و دانشجویان سراسر کشور از نخستین همایش ملی تالش‌شناسی اظهار کرد: مقالات ارسال شده در زمینه‌های باستان‌شناسی، گردشگری، معماری، فرهنگ، آداب و رسوم، منابع طبیعی، تاریخ تالشان و... است.

وی افزود: شناسایی تاریخ و فرهنگ تالش و معرفی هر چه بیشتر آن در سطح ملی، تبادل اطلاعات بین پژوهشگران، اساتید و محققان منطقه، جذب گردشگر و توریسم به منطقه، ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای ساکنان بومی و محلی از اهداف برگزاری این همایش بوده است.

دبیر علمی همایش تالش‌شناسی اذعان کرد: منطقه تالش به لحاظ داشتن آثار باستانی، محوطه‌های پیش از اسلام و اسلامی، فرهنگ بومی و صنایع دستی بسیار حایز اهمیت بوده و برگزاری این قبیل همایش‌ها و جشنواره‌های بومی محلی به شناسایی هر چه بیشتر این منطقه به مردم ایران کمک می‌کند.

وی در ادامه از برگزاری نخستین جشنواره بومی، محلی و نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق تالش‌نشین، نمایشگاهی از اشیای مکشوفه از کاوش‌های باستان‌شناسی منطقه، برپایی غرفه‌های صنایع دستی و همچنین کارگاه مرمت سفال در کنار همایش مذکور خبر داد.

جهانی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند مقالات خود را به دبیرخانه همایش به نشانی رشت، میدان گیل، روبروی بیمارستان رسول اکرم (ص)، ساختمان جهاد، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان (مرکز باستان‌شناسی)، دبیرخانه همایش ملی تالش‌شناسی ارسال کنند.

وی اضافه کرد: افراد همچنین می‌توانند به نشانی دبیرخانه همایش در شهرستان رضوانشهر، میدان نماز، پارک کوثر، جنب کتابخانه مرکزی، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رضوانشهر، تلفکس: ۰۱۳۴۴۶۲۷۹۲۶ و کد پستی: ۳۶۹۷۱- ۴۳۸۴۱ مقالات خود را ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز