خبرگزاری کار ایران

امام جمعه ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل:

مذاکرات اخیر هسته‌ای، دستاوردهای خوبی داشته است

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۱۷۹

امام جمعه ابوزیدآباد گفت: از تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان می‌خواهیم در این سه ماه باقی مانده مواظب باشند تا یک توافقنامه‌ای که به خیر و صلاح مملکت باشد نوشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل حجت الاسلام و المسلمین حسن مفرح‌زاده، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک روز بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای اظهار داشت: دانش هسته‌ای یکی دانش‌های بسیار پیچیده و مهم و موثر در پیشرفت‌های مختلف کشور است و این دانش هسته‌ای در ایران از اوایل به عنوان یک دانش بومی بوده است. 

وی، با اشاره به دست آمدن این فناوری توسط جوانان پاک این مملکت اذغان داشت: دشمنان به دنبال این بوده‌اند با تهدید و تحریم و ترور دانشمندان هسته‌ای مانع پیشرفت این دانش شوند ولی با استقامت مردم و رهبری عالمانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و تلاش‌های دولت‌های مختلف و مسئولین نظام این دانش را حفظ کردیم. 

وی، با اشاره به دستاوردهای مذاکرات هسته‌ای اخیر خاطرنشان کرد: تاکید بر صلح آمیز بودن تاسیسات هسته‌ای و ادامه تحقیق و توسعه را از دستاوردهای مذاکرات دانست. 

حجت الاسلام مفرح‌زاده ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت‌ام البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا اظهار داشت: حضرت‌ام البنین (س) دارای معرفت و صبر و استقامت و مادر چهار شهید بودند و اکنون مادران و همسران شهدا الگوی دختران ما هستند و این روز را گرامی می‌داریم. 

وی در ادامه، بابیان پیروزی مردم عراق در جنگ با داعش و فتح شهر تکریب خاطرنشان نمود: امیدواریم هرچه زود‌تر این گروه جنایتکار و وحشی از منطقه ریشه کن شود. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز