خبرگزاری کار ایران

از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته صورت گرفته است:

بزرگ‌نیا: ثبت اقامت 8 میلیون نفر شب در مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۹۵۰

دبیر ستاد اجرایی خدامت سفر مازندران گفت: از ۲۷ اسفند ۹۳ تا روز گذشته ۸ میلیون و ۸۵۱ هزار و ۳۰۹ مسافر در این استان اقامت داشته‌اند.

به گزارش ایلنا، دلاور بزرگ نیا، ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران تعداد کل بازدیدهای نظارتی انجام شده در سطح استان را ۴ هزار و ۵۹۸ مورد برشمرد و اظهار داشت: ۱۴۷ مورد تشویق و ۲۱۷مورد تذکر واخطار کتبی به تاسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرایی، دفا‌تر خدامت مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی نیز به ثبت رسید.

وی، از کشف و معدوم سازی ۶ هزار و ۶۰۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در استان خبر داد و اظهار داشت: ۱۸ مکان تهیه و توزیع مواد غذایی نیز به دلیل تخلفات تعطیل شدند.

بزرگ نیا، با اشاره به انجام ۵ هزار و ۳۹ ماموریت تصادفی و غیر تصادفی توسط اورژانس ۱۱۵ گفت: یک هزار و ۳۳۱ تصادفی نیز در مراکز درمانی و اورژانس استان پذیرش شدند.

وی، تعداد فوت شدگان ناشی از تصادف و ترومای بیمارستانی را ۲۴ مورد دانست و افزود: در این مدت ۴۱۷ ماموریت نیز توسط جمعیت هلال احمر استان به ثبت رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در ادامه سخنانش، به برگزاری ۲۳ کنسرت موسیقی در استان اشاره و تصریح کرد: ۱۳ نمایشگاه و ۵۳۷ فروشگاه فرهنگی هنری و صنایع دستی نیز در استان برپا شد.

بزرگ نیا، تعداد بازدیدکنندگان از موزه‌های استان را ۱۷۳ هزار و ۳۶۵ مورد و تعداد بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی فرهنگی استان را ۳۵۵ هزار و ۲۴۱ مورد عنوان کرد.

وی، ادامه داد: در ۱۴ روز اخیر ۳۵ هزار و ۳۰۵ گشت انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس انجام شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران، مجموع گزارشات مردمی از صنوف مختلف را ۳۹۲ مورد عنوان و تصریح کرد: در این مدت به ۳۵۴ شکایت مردمی و مسافران نوروزی رسیدگی شد و ۵۳ پرونده نیز به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی ارسال شد.

بزرگ نیا، ادامه داد: از ۲۷ اسفند ۹۳ تا روز ۱۱ فروردین، در مجموع یک میلیون و۳۲۷ هزار و ۳۲۹ مسافر برون و درون استانی جابه جا شدند.

وی، خاطرنشان کرد: ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۸۷۰ گردشگر و مسافر از روستاهای استان بازدید و یک میلیون و ۸۹۲ هزار و ۷۶۰ گردشگر نیز در روستاهای استان اقامت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز