خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز در بازدید از محورهای مواصلاتی پرتردد استان:

استان البرز، همچنان پر ترددترین استان کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۸۸۵

استاندار البرز، در بازدید از آخرین وضعیت راه‌های استان، از آمار تردد بیش از 22 میلیونی محورهای مواصلاتی این استان، در دور دوم سفرهای نوروزی، خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدحمیدطهایی، در جریان بازدید از وضعیت راه‌های مواصلاتی پرتردد استان، ضمن اعلام آخرین آمار ترددها در ایام تعطیلات نوروز، گفت: بر اساس آمار ثبت شده از سوی 40 دستگاه تردد شمار در محورهای استان،از ابتدای تعطیلات تا روز دهم فروردین ماه میزان ترددها به 22 میلیون و 723 هزار و 204 تردد رسیده است و البرز کماکان در لیست نخست استان‌های پرترددکشور طی نوروز 1394 قرار دارد.

وی با بیان اینکه البرز تا به اکنون رکورد ترددها در کشور را شکسته است با مقایسه آمار استان‌های رقیب در ترددهای نوروزی افزود: بعد از استان البرز، تهران با 22 میلیون و 43 هزار و 900 تردد در رتبه دوم، مازندران با 19 میلیون و 609 هزار و 142 در رتبه سوم و استان قم با 12 میلیون و 514 هزار و 800 تردد در رتبه چهارم قرار گرفته است.

رییس ستاد تسهیلات سفر در استان البرز با اشاره به اینکه روزهای پایانی تعطیلات در راه است، توصیه‌هایی نیز به مسافران هنگام بازگشت از سفر داشت و گفت: به هموطنان عزیز توصیه می‌شود بازگشت خود را به روزهای منتهی به تعطیلات موکول نکنند.

وی  در پایان، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه احتمال ترافیک جاده‌ای در محورهای پرتردد وجود دارد قبل از ورود به جاده نسبت به انتخاب مسیرهای مناسب و همچنین میزان بنزین خودرو و سایر معاینات فنی اقدام کنند تا در طول جاده‌ها با مشکل اتمام سوخت خودرو و یا نقص فنی مواجه نشوند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز