خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه‌سرا خبرداد:

اسکان بیش از 5 هزار نفر مسافر در اقامتگاه‌های صومعه‌سرا

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۸۳۰

فرماندار صومعه‌سرا از اسکان 5هزار و 619نفر مسافر از نخستین روز سال جاری تاکنون در اقامتگاه‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از صومعه‌سرا، حسین اسماعیل پور امروز در جریان بازدید از اقامتگاه‌های نوروزی این شهر اظهار کرد: مسافران نوروزی در 12هتل، مهمانپذیر، مدارس آموزش و پرورش و فنی حرفه‌ای و مراکز اقامتی صومعه‌سرا اسکان داده شده‌اند.

 وی، با بیان اینکه مسافران نوروزی از مکان‌های دیدنی و گردشگری تنیان، مرداب صومعه‌سرا، سیاه درویشان، سلکه، مناره کسگرات و دیگر مکان‌های دیدنی در سه بخش تولمات، گوراب زرمیخ و مرکزی دیدن کرده‌اند، ادامه داد: همچنین در این راستا بیش از 6هزار برشور راهنمای مسافرتوزیع شده است.

به گفته فرماندار صومعه سرا، برشورهای مذکورحاوی نیازمندی‌ها ضروری، مکان‌های دیدنی، گردشگری  و اقامتی، بهداشتی درمانی و غیره است.

وی با بیان اینکه 15هزار و 838مرکز اقامتی در نوروز امسال برای اسکان مسافران صومعه‌سرا اختصاص یافته است، تصریح کرد: این مراکز نسبت به سال گذشته 2برابر افزایش داشته است.

اسماعیل پور با اشاره به مراکز خدماتی رسانی و امدادی طرح نوروز در صومعه‌سرا خاطر نشان کرد: 18پایگاه خدمات امدادی، بهداشتی، انتظامی و قضایی به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی، از اسکان 5هزار و 619نفر مسافر از نخستین روز سال جاری تاکنون در اقامتگاه‌های این شهرستان خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز