خبرگزاری کار ایران

از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون:

مراجعه بیش از چهار هزار بیمار به مراکز بهداشتی درمانی کاشان

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۷۹۶

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: چهار هزار و ۲۳ بیمار از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون به مراکز بهداشتی درمانی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سید علیرضا مروجی روز سه شنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: انجام تزریقات، پانسمان، بخیه و نوار قلب از جمله خدمات بهداشتی درمانی ارائه شده به بیماران و مسافران نوروزی در این مدت بوده است.

وی افزود: همچنین ۱۶۶ مورد غربالگری تیروئید، ۸۶ مورد انجام واکسیناسیون کودکان و ۴۹ مورد واکسیناسیون هاری و حیوان گزیدگی نیز به مراجعین ارائه شده است.

مروجی تعداد مراکز بهداشتی، درمانی روستایی و شهری کاشان که در ایام نوروز فعال هستند را ۲۰ مرکز اعلام کرد و گفت: این مراکز با حضور پزشک و پرستار به صورت ۲۴ ساعته در ایام تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمات بهداشتی درمانی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: در تعطیلات نوروز پنج مرکز بهداشتی درمانی بصورت شبانه روزی و ۱۵ مرکز با دو شیفت کاری در روستا‌ها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر فعال هستند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های بیماریهای واگیردار مبارزه با بیماری‌های هاری و گزیدگی، زنجیره سرد واکسیناسیون و گروه واکنش سریع در تعطیلات نوروز گفت: در روستاهای کاشان نیز مراکز درمانی و تیم‌های سلامت به صورت فعال در این ایام حضور دارند.

طرح سلامت نوروزی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی تا ۱۵ فروردین ماه در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل ادامه دارد.

کاشان در مرکز ایران و در ۲۲۰ کیلومتری جنوب پایتخت و ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز