خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماهشهر خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی پروژه جاده بندر ماهشهر - هندیجان از ۱۵ فروردین

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۶۷۶

فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: از ۱۵ فروردین عملیات اجرایی پروژه جاده بندر ماهشهر – هندیجان آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، منصور قمر با ابراز نگرانی از وضعیت فعلی جاده بندر ماهشهر – هندیجان بیان داشت: این جاده یکی از دغدغه‌های مردم شریف شهرستان بندر ماهشهر بوده و بنده از ابتدای مسئولیتم این نگرانی بجای آنان را در اولویت کاری‌ام قرار دادم.

فرماندار بندر ماهشهر با اشاره به قدمت طولانی این پروژه افزود: پروژه احداث باند دوم جاده بندر ماهشهر – هندیجان بیش از ۱۰ سال است که با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بوده و تاکنون تکمیل نشده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر با اشاره به اینکه این پروژه جزء پروژه‌های ملی بوده ابراز داشت: پروژه جاده بندر ماهشهر – هندیجان از جمله پروژه‌های ملی بوده و اعتبار آن از سوی وزارتخانه تأمین می‌شود و این امر مستلزم پیگیری‌های استانی و ملی می‌باشد.

دکتر قمر عملیات اجرایی پروژه جاده بندر ماهشهر – هندیجان را در دو بخش توصیف کرده و بیان داشت: پروژه جاده بندر ماهشهر – هندیجان تا کیلومتر ۳۰ جزء تعهد شهرستان بندر ماهشهر بوده و مابقی آن از تعهدات شهرستان هندیجان می‌باشد.

وی گفت: تاکنون ۱۱ کیلومتر از تعهد شهرستان ماهشهر آسفالت شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

قمر ضمن تشکر از اهتمام استاندار محترم و پیگیری‌های مکرر وی ابراز داشت: پروژه جاده بندر ماهشهر – هندیجان از جمله مواردی است که استاندار محترم بر آن تاکید داشته و به موجب آن جلسات متعددی در سطح استان و شهرستان برگزار شده که جا دارد از زحمات جناب مقتدایی تشکر نمایم.

قمر در پایان بیان داشت: بدنبال پیگیری‌ها و مذاکرات صورت گرفته با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر کل مربوطه در سطح استان، به زودی از ۱۵ فروردین عملیات اجرایی پروژه جاده بندر ماهشهر – هندیجان آغاز خواهد شد.

ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز