خبرگزاری کار ایران

از ۲۱ اسفند تا ۹ فروردین ۹۴؛

بزرگ نیا: بیش از یک میلیون مسافر ، روستاهای مازندران را بازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۶۶۶

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون یک میلیون و 227هزار و943 گردشگر و بازدید کننده از روستاهای مازندران بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، دلاور بزرگ نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خبر استان مازندران با بیان اینکه از 27 اسفند تا نهم فروردین ، 7 میلیون و 282 هزار و 7 نفر شب اقامت در استان مقیم شدند اظهار داشت: در این مدت 13 نمایشگاه فرهنگی هنری و صنیع دستی در مازندران دایر شد.

وی افزود: سه هزار و 931 مورد بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی انجام و 117 مورد تشویق به تاسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی 186مورد تذکر و اخطار کتبی به این واحدها ارسال شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تعداد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی را8 هزار و 550مورد برشمرد و گفت: از 27 اسفند تا روز گذشته5 هزار و 802 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در مازندران کشف و معدوم شد.

بزرگ نیا تصریح کرد: در این مدت 19 مورد فوت شده ناشی از تصادفات و تروما در بیمارستان‌ها ثبت شد و یک هزار و 110مورد تصادفی توسط اورژانس  و مراکز درمانی پذیرش شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به انجام 4 هزار و 240 ماموریت تصادفی و غیر تصادفی از آغاز تعطیلات نوروزی تا روز گذشته خبرداد و گفت: در مجموع 347 ماموریت امدادی نیز توسط جمعیت هلال احمر مازندران به ثبت رسید.

بزرگ نیا تعداد گشت‌های انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس را 29هزار و 864 مورد عنوان کرد و افزود376 مورد گشت کنترلی، نظارتی استان و شهرستانی انجام شد.

وی افزود: یک میلیون و 411هزار و810 گردشگر نیز در روستاهای استان اقامت کردند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز