خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ کشور:

۲۰ تا ۴۰ درصد هزینه‌ها در منابع حوزه سلامت، هدررفت است

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۵۵۳

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ کشور گفت: یکی از تفاوت‌های بیمه تکمیلی با بیمه پایه بیمه شدگان اختیار عمل برای پرداخت هزینه و استفاده از خدمات بیشتر است.

به گزارش ایلنا، مرتضی ادیانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان بیمه آتیه سازان حافظ در ساری با بیان اینکه سه گروه بزرگ فرهنگیان، بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی زیر نظر بیمه آتیه سازان کشور هستند، اظهارداشت: یکی از تفاوت‌های بیمه تکمیلی با بیمه پایه بیمه شدگان اختیار عمل برای پرداخت هزینه و استفاده از خدمات بیشتر است.

وی افزود: ۶ میلیون بیمه شده، ۳۵ شعبه و هزار و ۳۰۰ نمایندگی و بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ مرکز طرف قرارداد در حال فعالیت هستند و با این آمار شاید بیشترین سهم بیمه تکمیلی را بیمه آتیه سازان حافظ دارد.

ادیانی، با اشاره به شعار سال جاری مقام معظم رهبری با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی، اظهار داشت: با توجه به شعار سال جاری مقام معظم رهبری رضایتمندی ارائه خدمت به مردم باید بیشترین تلاش‌های بسیاری صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ کشور ادامه داد: اطلاع رسانی بموقع و کامل به بیمه شدگان در مورد ضوابط استفاد از ابزار بیمه، توسعه قراردادهای بیمه با گروه‌های پزشکی در جهت تسهیل و تسریح دسترسی بیمه شدگان، شفاف سازی اطلاعات از طریق روش‌های مختلف نرم افزاری، مدیریت موثر و هوشمند بر هزینه‌های بیمه شدگان، رسیدگی دقیق بر اسناد پزشکی، اعلام بازخورد‌ها به مرکز و بیمه شدگان، آموزش به همه گروههای مختلف، تلاش برای واگذاری فرایندهای قابل واگذاری به بخش خصوصی و تعامل سازنده با شرکاء، همکاران از وظایف این سازمان است.

وی تصریح کرد: ۲۰ تا ۴۰ درصد هزینه‌ها در منابع حوزه سلامت هدر رفت است.

در ادامه این مراسم، مدیر شرکت آتیه سازان مازندران گفت: در مازندران ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تکمیلی تا سال گذشته این شرکت هستند.

احمد بیژنی با اشاره به ایجاد بستر مناسب و بهتر برای خدمات رسانی بهتر و ارائه امکانات به بیمه شدگان، اظهارداشت: در سطح استان گسترش و توسعه نمایندگی‌های ویژه در سطح استان است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۷ نماینده، بیش از ۴۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد با بیمه آتیه سازان و ۶۴ نمایندگی ویژه، عادی، پیشخوان دولت در استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: در پایان سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان از خسارت‌های مراکز درمانی پرداخت شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز