خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

نقش مردم در جمهوری اسلامی نقشی بی بدیل و ماندگار است

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۵۳۶

معاون سیاسی وامنیتی استانداری خراسان شمالی گفت:نقش مردم در جمهوری اسلامی نقشی بی‌بدیل ،پایدار و ماندگار است.

به گزارش ایلنا ،محمد رحیم نوروزیان در جلسه ستاد گرامی‌داشت 12 فروردین سالروز تشکیل جمهوری اسلامی اظهار داشت: در روزهای دهم و یازدهم فروردین سال 58 بزرگترین و مهم‌ترین رفراندوم تاریخ ایران برگزار شد، چرا که نظام ستم شاهی برچیده وپرچم  نظام اسلامی در جهان برافراشته شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی افزود: در این رفراندوم شعار استقلال ،آزادی ،جمهوری اسلامی به منصه ظهور رسید و مردم با 98 و 2 دهم درصد، نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کردند.  

وی تصریح کرد: استقرار نظام جمهوری اسلامی که در چارچوب احکام دین مبین اسلام و برای اولین بار در جهان شکل گرفت ،نشان داد دین از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند دنیا و آخرت انسان‌ها را تضمین کند.

نوروزیان با اشاره به اینکه  در حال حاضر جمهوری اسلامی از جمله کشورهای تاثیر گذار در سطح منطقه و جهان است ،گفت: این موفقیت‌ها نشان داد که نه تنها دین از سیاست جدا نیست بلکه تئوری‌هایی که جدایی دین از سیاست را تبلیغ می‌کردند با شکست مواجه شده‌اند.

وی با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت، بر لزوم اتحاد و وحدت بین مسئولان و مردم تاکید کرد و افزود: با توجه به انتخابات پیش‌رو، بایستی زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم و انتخاباتی در خور و شان نظام جمهوری اسلامی برگزار و این همدلی و همزبانی را در عمل به اثبات برسانیم.  

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز