خبرگزاری کار ایران

اجرای مسابقه نشریه نویسی "نجات زمین" مراکز اسکان فرهنگیان درکاشان

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۴۱۳

مدیر آموزش و پرورش کاشان از اجرای مسابقه نشریه نویسی "نجات زمین" همزمان با برگزاری آیین جهانی" ساعت زمین " در مراکز اسکان فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان "محمود خدمتی"  در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: این مسابقه با هدف مشارکت عمومی برای حفظ محیط زیست و استفاده بهینه از منابع اب و خاک با مشارکت فرهنگسرای معراج کاشان طراحی و اجرا شده است.

وی اظهار داشت: در اجرای این مسابقه پنج هزار برگ نشریه چاپ و منتشر شده است که بخش های مختلف آن باید به صورت خانوادگی تکمیل شده و به مسوولان ستاد اسکان تحویل شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه گردشگران از سراسر کشور در این مراکز اقامت دارند، امیدواریم پیام این مسابقه و محتوای آن، مخاطبان ملی داشته باشد.

وی بااشاره به شعار جهانی ساعت زمین در سال 2015 اشاره کرد و گفت: شعار "تغییر اقلیم را تغییر دهیم" می تواند با اصلاح الگوهای مصرف انرژی، آغاز تحولی در حفاظت از محیط زیست باشد.

وی تصریح کرد: در سالهای اخیر به دلیل تخریب محیط زیست، زمین فرسوده شده و طبیعت در حال نابودی قرار گرفته  است  که باید با این گونه برنامه ها، همه ساکنان زمین را نسبت به این رفتار ناآگاهانه هشدار داده و برای آباد کردن محیط زیست مشارکت همگانی را ترویج کنیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز