خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان شیراز :

پرداخت ۱۰۰میلیارد ریال وام خودکفایی در سال ۹۳به اقشار آسیب پذیر شیراز

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۴۰۰

مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان شیراز گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۳ به صورت وام خودکفایی برای اجرای ۷۸۵ طرح به خانواده‌های تحت حمایت و اقشار آسیب پذیر پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مرآت رسولی، ظهر امروز با اعلام این خبر تصریح کرد: در سال گذشته با استفاده از اعتبارات امدادی و تسهیلات اشتغالزایی دولتی، مبلغ بیش از۱۰۰ میلیارد ریال به صورت وام خودکفایی و اشتغال به ۷۸۵ خانواده از مددجویان تحت حمایت و نیازمندان شیرازی برای توانمند سازی آنان پرداخت شد.

وی افزود: در یک سال گذشته این نهاد موفق به اجرای۷۸۵ طرح اشتغال توسط خانواده‌های تحت حمایت و غیر تحت حمایت شده است.

رسولی ارزش ریالی این طرح‌ها را مبلغ ۱۰۰ میلیارد و۸۲۲ میلیون ریال به صورت وام عنوان کردو با اشاره به حمایت این نهاد از اقشار آسیب پذیر در جهت توانمند سازی آنان افزود: از این تعداد طرح‌ها تعداد ۴۹۸ طرح به ارزش ریالی ۷۰ میلیارد و۳۸۹ میلیون ریال به اجرای طرح خدماتی به عنوان بیشترین طرح اجرا شده اختصاص یافته است. که ۱۳۶ طرح از محل اعتبارات امداد و ۶۳۱ طرح از محل قرض الحسنه بانک‌ها تامین شده است.

رسولی خاطر نشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز تا کنون ۷ هزارو ۹۸۶ طرح اشتغال اجرا کرده که از این تعداد طرح ۵ هزار و ۴۰۹ طرح شهری و ۲ هزار و ۵۷۷ طرح روستایی است.

رسولی تعداد زنان سرپرست خانوار بهره‌مند از طرحهای خودکفایی و اشتغال را ۴ هزار و ۴۵۹ نفر اعلام کرد که در راستای برنامه توانمند سازی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد موفق به ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی خانواده شده‌اند.

وی طرح‌های اشتغال اجرا شده را شامل کشاورزی و باغداری-دامپروری-شیلات-صنایع دستی-فعالیت‌های صنعتی و معدنی -خدمات و سایر فعالیت‌ها عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز