خبرگزاری کار ایران

از ابتدای تعطیلات نوروزی تا ساعت ۲۴ هفتم فروردین؛

بیش از ۶۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان اسکان داده شدند

کد خبر : ۲۶۲۳۵۷

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا ساعت ۲۴ هفتم فروردین ماه ۶۵هزار و ۴۳۲مسافر در قالب ۱۸هزار و ۷۷۰خانوار در ستادهای اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان پذیرش شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا ساعت ۲۴ هفتم فروردین ماه ۶۵هزار و ۴۳۲مسافر در قالب ۱۸هزار و ۷۷۰خانوار در ستادهای اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان پذیرش شدند.

به گزارش ایلنا، گودرز کریمی فر در خصوص آمار اختصاصی ۲۴ساعت اخیر گفت: ۶هزارو ۸۴۰مسافر در قالب ۲هزار و۱۷۰خانوار مربوط به پذیرش ستادهای اسکان در ۲۴ساعت اخیر بوده است.

وی به تلاش شبانه روزی ۴۵۰نفراز عوامل اجرایی ستادهای اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما فراهم کردن رفاه مهمانان نوروزی بوده و در این راستا از تمام بضاعت و ظرفیت استفاده کرده‌ایم.

کریمی فر به رشد ۴۰درصدی آمار مهمانان نوروزی در مقایسه با سال گذشته اشاره کرد و گفت: افزایش ضریب ماندگاری مسافران نوروزی هم در مقایسه با سال گذشته تقریباً دوبرابر شده است.

کریمی فر به نظارت مستمر بر ستاد‌ها و مراکز اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: نحوه خدمات رسانی به مسافران توسط کار‌شناسان این اداره کل به صورت محسوس و نامحسوس مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و خوشبختانه تاکنون مورد خاصی در مورد نقض مقررات مشاهده نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز