خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

خسارت بیش از۳۰ میلیارد تومانی به جاده‌های خوزستان بر اثر سیل و طوفان

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۳۴۹

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بارندگی‌ها، سیل و طوفان‌های چند روز گذشته بیش از۳۰ میلیارد تومان به جاده‌های شهرهای شمالی استان خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جهانبخش امانی، اظهارکرد: بر اثر این بارندگی‌ها زیرساخت‌های جاده‌ای در شهرهای ایذه، دهدز، مسجدسلیمان، اندیکا، گتوند، دزفول و اندیمشک خسارت دیده‌اند.

وی افزود: در این روز‌ها جاده‌های اصلی ایذه به سمت استان چهارمحال و بختیاری، مسجدسلیمان به سمت شهرکُرد به ویژه در منطقه تاراز و چلو و جاده‌های فرعی لالی بیشترین خسارت‌ها را داشته‌اند.

امانی تصریح کرد: اکثر جاده‌های روستایی شهرهای سیل‌زده به ویژه در محدوده‌های عشایری مسدود شده‌اند که اکیپ‌های راهداری در این محور‌ها مشغول فعالیت و در حال انجام عملیات ترمیم و بازگشایی مسیر هستند و هم‌اکنون در حوزه اندیکا و لالی ۷۰ دستگاه سنگین راهداری فعال و مستقر شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان بیان‌کرد: کار‌شناسان راهداری این اداره‌کل در حال بررسی کامل و تهیه برآورد نهایی خسارت‌ها به زیرساخت‌های جاده‌ای و پل‌ها هستند که تا هفته آینده نتایج نهایی این بررسی‌ها مشخص و به ستاد بحران و سازمان برنامه‌ریزی استان ارایه می‌شود.

ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز