خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

توجه به فرهنگ بومی محلی، موجب شناساندن مازندران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۲۴۵

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران به ترویج فرهنگ بومی در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره‌های بومی، آیین‌های محلی می‌تواند علاوه بر پر کردن اوقات فراغت مسافران و شهروندان، مازندران شناسی را در بین عموم افزایش دهد.

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح جلودار بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه سال 93 سال خوب و پرباری برای استان بوده است اظهار داشت: کارهای اجرایی ، عملیاتی و عمرانی خوب و موثری در یک سال گذشته انجام شد.

وی افزود: فعالیت‌های عمرانی در تمام شهرستان‌های مازندران در حال اجراست و با توجه به اعتباری که در نظر گرفته شده است مطالبات پیمانکارانی که از سال‌های قبل مانده بود پرداخت می‌شود.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از بخش خصوصی به عنوان پایه‌های توسعه استان نام برد و گفت: پیمانکاران نیز جز بخش خصوصی محسوب می‌شوند و باید به آنها توجه شود.

فلاح جلودار به تلاش بی‌وقفه خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران اشاره و تصریح کرد: اصحاب رسانه باید علاقمندی در کار را با فعالیت مسئولین تلفیق نمایند و پشتیبان مسئولین باشند.

وی اظهار داشت: هر کدام از بخش‌های موجود در مازندران ظرفیت بی‌نظیری دارند  که برای رشد نیاز به زمان و امکانات دارند.

استاندار مازندران به شعار امسال اشاره کرد  و اظهار داشت: مشارکت مردمی موجود در مازندران  به نفع استان است و با وجود مشکلات موجود 4 برابر سال گذشته پول نقد به استان وارد و به بخش‌های مختلف تزریق شد.

وی در پاسخ به پرسش‌ خبرنگاران مبنی بر افزایش نرخ در استان طی چند روز گذشته خاطر نشان کرد: امروز طی نامه‌ای  به همه فرمانداران استان ابلاغ می‌شود تا از نزدیک پیگیر این موضوع باشند و نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز