خبرگزاری کار ایران

آتش‌نشانی اصفهان اعلام کرد:

شایعه سومین ریزش زمین در خیابان شمس‌آبادی اصفهان، تکذیب شد

کد خبر : ۲۶۲۲۲۲

به دنبال انتشار خبری مبنی بر ریزش زمین در خیابان شمس‌آبادی اصفهان برای سومین بار، مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان ، شامگاه روز پنج‌شنبه، ششم فروردین ماه جاری، با انتشار پیامی مبنی بر سومین ریزش زمین در خیابان شمس‌آبادی اصفهان، در فضاهای مجازی اعلام شد که تا اطلاع ثانوی از این خیابان تردد نکنید.

مسعود عنایت‌زاده، مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ضمن تکذیب این خبر گفت: اخیرا یک مورد نشست زمین در خیابان شمس‌آبادی اصفهان به فرماندهی عملیات آتش‌نشانی اعلام شده است که این موضوع مربوط به حدود ۲۰ روز پیش است و پس از آن، حادثه‌ی مشابه دیگری در این خیابان نداشته‌ایم.

عنایت‌زاده افزود: پس از اعلام گزارش نشست مذکور، هماهنگی‌های لازم با شهرداری اصفهان صورت گرفت و محدوده نشست، بسته شد و ممکن است این محدوده توسط شهرداری، تحت عملیات خاصی همچون گود کردن زمین و تعمیرات لازم، قرار گرفته باشد.

گفتنی است، در همین رابطه، یکی از مطلعین اعلام کرد که کارکنان آبفای اصفهان، وقوع یک نشست جزئی را در روز پنج‌شنبه ۶ فروردین ماه جاری در خیابان شمس‌آبادی تایید کرده و از انجام اقدامات لازم برای رفع آن توسط پرسنل آب و فاضلاب خبر داده‌اند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز