خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد راهیان نور استان اصفهان:

86 هزار اصفهانی امسال در قالب راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۰۳۸

دبیر ستاد راهیان نور استان اصفهان گفت: در سال جاری بیش از86 هزار نفر از استان اصفهان در قالب کاروان‌های راهیان نور دانشجویی، دانش اموزی و محلات از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان ،میثم رضوانپور، مستقر دراردوگاه اهواز با اشاره به اتخاذ تدابیر مناسب در سال جاری برای بازدید کنندگان از مناطق عملیاتی جنوب افزود: باید در نظر داشت که هزینه تمام شده برای یک زائر جهت بازدید از مناطق عملیاتی در مدت 3 روز قریب به 3 میلیون ریال است که در این زمینه سپاه تنها یک سوم این هزینه را از زائر دریافت می‌کند.

وی تاکید کرد: درحال حاضر هزینه پرداختی از سوی زائرین بصورت میانگین بین60تا90 هزار تومان است  که مابقی این هزینه‌ها از محل بودجه‌های زیر ساختی سپاه تامین می‌شود.

رضوانپور بیان داشت: راهیان نور نه تنها هیچ گونه درآمدی برای سپاه نداشته است بلکه هزینه‌هایی را نیز در بردارد که باید سپاه پرداخت کند.

دبیر ستاد راهیان نور استان اصفهان با اشاره به اینکه امکاناتی نیز در3 اردوگاه شهید مسعودیان،شهید حیدری و شهید باکری برای اسکان مسافران شخصی نیز در نظرگرفته شده است گفت: در این اردوگاه‌ها تنها مبلغ ناچیری(20هزار تومان) برای ارائه خدمات به زائرین دریافت می‌شود و هزینه خاصی متوجه مسافران نیست.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز