خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان خبر داد:

ورود حدود 2 میلیون نفر مسافر نوروزی به گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۹۴۸

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از ورود بالغ بر یک میلیون و 800 هزار نفر مسافر از نوروز جاری تاکنون به این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا علیزاده عصر امروز در جلسه ستاد اجرایی و هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی گیلان با اشاره به تعداد مسافران نوروزی به این استان اظهار کرد: از نوروز جاری تاکنون بالغ بر یک  میلیون و 800 هزار نفر مسافر وارد گیلان شده‌اند.

وی افزود: این آمار نسبت به سال گذشته رشد 4 درصدی را نشان می‌دهد .

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه در حدود یک میلیون و 441 هزار نفر مسافر تا ساعت 24 شب گذشته در مراکز اقامتی این استان اسکان شده اند، تصریح کرد: این آمار نیز نشان دهنده افزایش اقامت‌ها نسبت به سال گذشته است .

تامینی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه اذعان کرد: به برکت همدلی و حضور قوی استاندار گیلان شاهد ارائه خدمات مناسب به مسافران و فضای آرام در استان هستیم.

امداد رسانی به 176 مسافرحادثه دیده جاده‌ای در گیلان

خصوصی، رئیس جمعیت هلال احمر گیلان نیز از حضور 16 تیم اضطراری درمان و26 آمبولانس در سطح این استان برای خدمات‌دهی به مسافران خبر داد و افزود : تا کنون به 176 حادثه دیدگان جاده‌ای خدمات رسانی شده است.

اسکان بیش از 13 هزار مسافر فرهنگی در مدارس گیلان

حاجتی، مدیر کل آموزش و پرورش گیلان نیز گفت : 13 هزار و 576 خانوار فرهنگی تا ساعت 24 شب گذشته در مدارس گیلان اسکان داده شدند.

رشد 10 درصدی ورود خودروهای مسافر به گیلان

نازک‌کار، معاون مدیر کل راه و شهرسازی گیلان هم اظهار داشت : تا کنون 455 هزار و 820 دستگاه خودرو وارد استان شده است که نسبت به سال گذشته حدود 10 درصد رشد را نشان می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز