خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام محمدهادی هدایت:

زیبا رفتار کردن با پدر و مادر از الگوهای رفتاری حضرت فاطمه زهرا(س)است

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۹۰۳

استاد حوزه علمیه و دانشگاه، حضرت فاطمه زهرا(س) را آینه حُسن خدا و آینه زیبای خدا عنوان کرد.

به گزارش حبرنگار ایلنا در کاشان، حجت الاسلام محمدهادی هدایت، در ویژه برنامه" شمیم فاطمی، نسیم بهاری" که در پارک آیت الله مدنی کاشان هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود اظهار داشت: قبل از اینکه همه عالم آفریده شود حضرت آدم آفریده شد و نور حضرت زهرا(س) "ام ابیها" و به برکت آن نور ائمه اطهار آفریده شدند.

وی، ضمن اشاره به اینکه همه عالم یک باغ هستند و همه برای یک گُل که آن هم بی بی دو عالم حضرت صدیقه طاهره(س) است آفریده شدند افزود: " گل عالم امکان حضرت فاطمه زهرا(س) است که به برکت وجود آن حضرت همه عالم آفریده شدند.

به گفته وی، مادر قرآن و ظرف نزول قرآن نیز حضرت فاطمه زهرا(س) است که خداوند قبل از خلقت همه عالم نور فاطمه را آفرید.

این کارشناس مذهبی، از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان " حور الانسیه" نام برد و گفت: آن حضرت موجود بهشتی است که در قالب انسان بر روی زمین قرار داده شد تا انسان‌ها بهشت را ببینند.

حجت الاسلام هدایت، زیبا رفتار کردن با پدر و مادر را یکی از الگو رفتارهای بی بی دو عالم نسبت به پدر بزرگوارشان ذکر کرد و بوسیدن دستان رسول الله توسط دخترش را یکی از رفتارهای زیبای حضرت فاطمه زهرا(س) دانست.

وی، نیکی کردن به پدر و مادر را در واقع زیبا رفتار کردن با آنها دانست و گفت: لبخند زیبا و اخلاق‌های زیبا با پدر و مادر و یا با فرزندان نمونه‌هایی از رفتارهای زیبا است.

گفتنی است؛ اجرای دمام زنی توسط گروه علمدار، پخش صلوات خاصه ثامن الحجج (ع)، مداحی و شعرخوانی مهردادیان، اجرای موسیقی زنده با موضوع حضرت فاطمه زهرا(س) توسط ناصر کامش، نقالی خوانی از دیگر برنامه‌های "شمیم فاطمی، نسیم بهاری" ویژه گردشگران و میهمانان نوروزی است که هر شب بعد از نماز مغرب و عشا توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در بهار 94 در پارک آیت اله مدنی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز