خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران خبر داد:

اقامت بیش از یک میلیون نفر شب در مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۷۷۹

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: تعداد اماکن تعطیل شده از 27 اسفند تا اول فروردین ، 4 مورد گزارش شده است.

به گزارش ایلنا از مازندران، دلاور بزرگ نیا، بعد از ظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران در جمع خبرنگاران، تعداد مسافران مقیم در استان را یک میلیون و 239 هزار و 279 نفر شب اقامت اعلام کرد و افزود: تعداد کل بازدیدهای نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی ، درمانی و مراکز حمل و نقل را یک هزار و 662 مورد برشمرد .

وی تعداد تشویق تاسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی را 30 مورد اعلام کرد. مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران ادامه داد: تا کنون 102 مورد تذکر و اخطار کتبی به تاسیسات گردشگری اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی ابلاغ شده است.

بزرگ نیا، تعداد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی را 883 مورد برشمرد و تصریح کرد: یک هزار و 799 کیلوگرم مواد غذایی فاسد، کشف و معدوم شده است.

وی، تعداد فوت شدگان ناشی از تصادفات و تروما در بیمارستانها از 27 اسفند ماه تا اول فروردین را 2 نفر اعلام کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه تعداد تصادفی پذیرش شده در مراکز درمانی و اورژانس، طی چهار روز اخیر 386 نفر بوده است گفت: تعداد ماموریت‌های تصادفی و غیر تصادفی اورژانس 115 طی این مدت 924 نفر گزارش شده است.

بزرگ نیا ادامه داد: تعداد اماکن تعطیل شده از 27 اسفند تا اول فروردین ، 4 مورد گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد گشت‌های انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس طی چهار روز اخیر 5هزار و 427 مورد گزارش شده است گفت: طی این مدت 62 مورد گشت های کنترلی، نظارتی استان و شهرستان‌ها به کمیته ستاد اجرایی خدمات اجرایی سفر مازندران گزارش شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران ادامه داد: تعداد بازرسی گشت های مشترک با هماهنگی دستگاه های نظارتی 723 مورد و رسیدگی به شکایات مردمی و مسافران نوروزی 137 مورد پرونده ارسالی به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی 11مورد و تعداد گزارشات مردمی 217 مورد به کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران طی چهار روز اخیر گزارش شده است.

بزرگ نیا تعداد ماموریت های هلال احمر را 86 مورد، تعداد مراجعین سرپایی به پایگاههای هلال احمر 670 مورد و تعداد مجروحین تصادفات امداد رسانی شده توسط هلال احمر 689 مورد گزارش شده است.

وی تعداد بازدید نظارت انجام شده در تنظیم بازار را 3004 مورد برشمرد.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران تعداد گردشگران و بازدید کنندگان از روستاها را 12 هزار و 650 مورد و تعداد گردشگران و بازدید کنندگان ساکن روستاها را 3 هزر و 700 مورد اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز