خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد استان مازندران خبر داد:

اکران دو فیلم ایران برگر و رخ دیوانه از ابتدای فروردین در سینماهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۷۴۲

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد استان مازندران، از اکران دو فیلم ایران برگر و رخ دیوانه در سینماهای استان مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید اسماعیل احمدی، ظهر در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران با اشاره به شعار امسال اظهار داشت: مقام معظم رهبری با تدبیرخود، شعار دولت ملت، همدلی و همزبانی را برگزید و همه مدیران دستگاههای اجرایی باید با همدلی و تفاهم نظر به ارائه خدمت بپردازند.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد استان مازندران همانند سنوات قبل برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، بویژه در ایام فاطمیه پیش بینی کرده است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام این مطلب که همه نمازخانه‌های استان در هنگام برپایی نماز باز هستند تصریح کرد: مسافرین نوروزی می‌توانند از کتابخانه‌های موجود در این مساجد نیز استفاده کنند.

احمدی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های بسیار خوب این اداره در ایام نوروز، برگزاری برنامه‌های سوگواری ایام فاطمیه در مساجد اکثر شهرستان‌های استان است و بازدید از اماکن مذهبی، تفریحی همه دستگاه‌های اجرایی از شرق تا غرب استان به صورت شبانه روزی انجام می‌شود.

وی از پخش بروشورهای تبلیغاتی در همه شهرستان‌های مازندران، نقشه راه، بنرهای خوشامد گویی و عفاف و حجاب در سطح شهرستان‌ها و مبادی ورودی، بعنوان دیگر برنامه‌های فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران در ایام نوروز 94 نام برد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه در این ایام نمایشگاه‌های عکس، کتاب و هنرهای تجسمی در اکثر مجتمع های فرهنگی مازندران در حال برگزاری است اظهار داشت: بعد از ایام فاطمیه، جنگ شادی در سراسر استان مازندران در قالب موسیقی سنتی و پاپ در مازندران بویژه شهرهای توریستی برگزار می‌شود.

وی به شعار سال گذشته مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در سال 93 که سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شد، کارهای فرهنگی شایسته‌ای در مازندران انجام شد و شعار امسال نیز با همدلی و همزبانی به آن قوت بیشتری خواهد بخشید.

احمدی در پایان اظهار داشت: اگر شرایط جوی اجازه دهد تاتر خیابانی در سطح استان مازندران برگزار خواهد شد و در غیر این صورت برنامه‌ریزی شد تا در فصل تابستان در سواحل دریا برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز