خبرگزاری کار ایران

در تعطیلات نوروز صورت می‌گیرد؛

آماده باش 120 آمبولانس در مراکز درمانی مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۷۴۱

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 120 آمبولانس در بیمارستان‌ها و مراکز جاده‌ای به مسافران نوروزی ارایه خدمت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، قاسم جان بابایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه متولیان اصلی سلامت مردم هستند گفت: نامگذاری امسال به معنای نزدیکی هر چه بیشتر مردم و مسئولین در محیط کار و به دور بودن ازتجملات است .

وی افزود: متاسفانه تجملات در سیستم اداری زیاد است و باید اصولی‌ترین شرکا بهداشت که همان مردم هستند را بیشتر کنیم تا شاهد موفقیت در این حوزه باشیم.

جان بابایی افزود: محیطی‌ترین حوزه بهداشت، خانه‌های بهداشت هستند که مردم بیشترین رغبت و تمایل را به این مراکز و افراد خدمات دهنده این بخش دارند که ارتباط بهورز با روستاییان به عنوان موفق‌ترین شکل توسعه بهداشتی در جوامع عمومی است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در سطح 2 و 3 مانند ویزیت سرپایی و متخصص به اندازه بهورزان در روستاها موفق نبوده‌ایم گفت: رضایت مردم از ارایه خدمات به معنای موفقیت در حوزه بهداشت است و عدم رضایتمندی آنان به معنای عدم کارایی و موفقیت ما است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه موفقیت‌هایی در کلینیک ویژه‌ها در بخش حوزه بهداشتی در استان داشته‌ایم اظهار داشت: پنج کلینیک ویژه در حوزه بهداشت و درمان در استان داریم که در صدد هستیم در سال‌جاری این تعداد افزایش یابد.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران یاداور شد: تمامی درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های سطح استان آماده ارایه خدمت به هموطنان است و هیچگونه مشکلی در پایگاه‌های اورژانس وجود ندارد.

جان بابایی، امکنه مواد غذایی را از بزرگترین مشکل در استان دانست و اظهار داشت: بزرگ‌ترین چالش در بحث مسافرین محل امکنه مواد غذایی است که در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و مراکز گردشگری توزیع مواد غذایی دارای ایراداتی بوده که دو هفته قبل از آغاز سال جدید به استانداری و تمامی فرمانداران اعلام کردیم نظارت جدی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: 16 مرکز دیالیز در مازندران وجود دارد که امسال در تمام مراکز چند تخت خالی برای مسافرین نوروزی در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز