خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری مازندران :

در دو روز گذشته 750 هزار نفر شب در مازندران اقامت گرفتند

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۶۹۱

معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: در دو روز گذشته 750 هزار نفر شب در مازندران اقامت گرفتند و تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط خدمات رسانی می‌کنند.

به گزارش ایلنا از ساری، علی نبیان صبح امروز در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران با اشاره به آغاز به کار ستاد اجرایی خدمات سفر از 25 اسفند تا 15 فروردین، افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر از ساعت 8:30 صبح تا 6 عصر آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران است.

معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه محور هراز عصر دیروز به دلیل ریزش کوه دچار مشکل شده است تصریح کرد: تردد در محورهای ورودی به استان مازندران در جریان است.

نبیان، از بازگشایی محور سوادکوه در دولت یازدهم خبر داد و افزود: با بهره‌برداری بخش اعظمی از محور سوادکوه هیچ مشکلی برای تردد مسافران وجود ندارد.

وی اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران در نظر دارد همانند سال گذشته بتوان خدمات مطلوب و مناسب را به مسافرین عزیز ارائه کند.

معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه این ستاد همه روزه حتی روزهای تعطیل در سازمان میراث فرهنگی استان مازندران مستقر است، خاطر نشان کرد: هر روزه آمار پذیرش مسافر از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز