خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

توسعه گردشگری در اصفهان مستلزم کاهش تصادفات جاده‌ای است

کد خبر : ۲۶۱۳۶۶

استاندار اصفهان در آیین افتتاحیه همزمان 40 ایستگاه امنیت و سلامت ،توسعه گردشگری در استان را مستلزم کاهش تصادفات جاده‌ای اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، رسول زرگر‌پور، در مراسم افتتاحیه ایستگاه امنیت و سلامت منطقه مهیار گفت: نوروز سال ۹۳ به منظور جلوگیری از خواب آلودگی رانندگان که یکی از مهم‌ترین عامل تصادفات و واژگونی‌ها در جاده‌های استان است ایستگاه‌های امنیت و سلامت به عنوان پایلوت کشوری در ۲۰ نقطه استان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در ارزیابی‌های صورت گرفته در ۱۵ روز اول سال مشخص شد که این طرح نتایج مطلوبی را به همراه داشته است که این امر نشان می‌دهد اگر کاری به صورت کار‌شناسی به همراه فکر و منطق انجام شود نتایج مثبتی هم به همراه خواهد داشت.

 وی بیان داشت: مسلماً کاهش تصادفات جاده‌ای و پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار برای مسافران در توسعه گردشگری استان تاثیر گذار است و باید در این زمینه همه دست به دست هم بدهیم تا امنیت خوبی را برای گردشگران فراهم کنیم.

زرگرپور با اشاره به نبود امکانات رفاهی در جاده‌های بین شهری استان گفت: این موضوع در سفر وزیر راه و شهرسازی مطرح شده است که انشاء اله امیدواریم در اینده شاهد فعالیت مستمر این گونه ایستگاه‌ها در جاده‌های استان باشیم.

استاندار اصفهان یکی از زیبا‌ترین و مهم‌ترین خدات ارائه شده در این ایستگاه‌ها را نمایش خرده فرهنگ‌های مختلف عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از اهداف این کمپ‌ها آشنایی مسافران با خرده فرهنگ‌های منطقه است و باعث می‌شود که فرهنگ و میراث استان در این ایستگاه‌ها به نمایش گذاشته شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز