خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران خبرداد:

کشف 900 هزار عدد انواع مواد محترقه در استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۲۸۳

فرمانده انتظامی استان مازندران، از کشف 900 هزار عدد انواع مواد محترقه از ابتدای امسال در استان و افزایش 21 درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار" مسعود جعفری نسب " گفت: این فرماندهی در راستای کاهش و پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه، طرح‌های انتظامی و امنیتی را برای مقابله با تهیه و توزیع کنندگان و قاچاق مواد محترقه در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به اجرای چنین مرحله طرح انتظامی و شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و فروشندگان این مواد، از کشف بیش از 894 هزار عدد انواع مواد محترقه از ابتدای امسال در استان خبر داد و افزود: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه پارسال 21 درصد افزایش داشته است .

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه امسال شب چهارشنبه آخر سال آرامی را پشت سر گذاشته‌ایم ، از شهروندان و خانواده‌هایی که در این باره با پلیس و دستگاه‌های خدماتی و امدادی نهایت همکاری را داشته‌اند قدردانی کرد .

سردار جعفری نسب از مصدومیت هفت نفر در یکی از شهرستان‌های استان، شب گذشته به علت استفاده از موادمحترقه خبر داد و افزود : پنج نفر از مصدومان سرپایی مداوا و تنها دو نفر به علت شدت مصدومیت در بیمارستان بستری شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با تقدیر از همکاری و تعامل خوب مردم و مسئولان دستگاه‌های امدادی و خدماتی با پلیس در راستای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، گفت : تعداد دستگیرشدگان شب گذشته که اغلب افرادی هنجارشکن و قانون گریز بوده‌اند، نسبت به مدت مشابه پارسال 35 درصد کاهش داشته است .

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز