خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال خبرداد؛

برگزاری جشنواره نوروزی در ماسال

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۲۷۵

فرماندار ماسال از برگزاری جشنواره نوروزی همراه با نمایشگاه‌های صنایع دستی و موسیقی محلی در تعطیلات نوروز امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ماسال، محمود قاسم نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه تسهیلات سفرهای نوروزی این شهر با اشاره به ظرفیت گردشگری ماسال اظهار کرد: ماسال یکی از ییلاقات بکر و زیبای گردشگری در گیلان محسوب می‌شود.

وی، آبشارها و غارهای دیدنی و بقاع متبرکه را از دیگر مناطق گردشگر پذیر ماسال خواند و افزود: ماسال محل شهادت میرزا کوچک جنگلی است.

فرماندار ماسال با بیان اینکه این شهر با دارا بودن چنین جاذبه‌هایی می‌تواند به عنوان یک مقصد پر جاذبه گردشگری در ایام نوروز باشد، خاطر نشان کرد: افزایش اشتیاق به حضور مسافران در ماسال حاکی از جذابیت‌های گردشگری و رفاهی این شهر است.

قاسم نژاد، از آمادگی کامل ماسال برای پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: اماکن رفاهی و اقامتی ماسال در طول ایام نوروز، پذیرای مسافران خود است.

وی  یادآور شد: اکنون 13هتل  و مهمانپذیر، 10 کمپینگ گردشگری، مسافر کاشانه‌ها و مدارس ظرفیت اسکان و پذیرش بیش از یک هزار نفر را دارد.

فرماندار ماسال با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و تفریحی برای آشنایی گردشگران نوروزی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این منطقه، بیان کرد: علاوه بر استقرار پایگاه‌های اطلاع رسانی گردشگری در سطح مناطق مختلف ماسال، جشنواره‌های نوروزی همراه با نمایشگاه‌های صنایع دستی و موسیقی محلی در طول ایام تعطیلات نوروزی برگزار می‌شود.

وی، همچنین از مدیران اداره‌های ماسال خواست با تهیه فهرست کشیک برای اصناف و نانوایی‌ها و نظارت مناسب بر روند خدمات رسانی آنها به مسافران در راستای رضایت مسافران نوروزی و شهروندان بکوشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز