خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت خبر داد؛

احداث دور برگردان در بلوار ولیعصر(عج) رشت

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۹۰۷

ایلنا:معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت از ایجاد دور برگردان در بلوار ولیعصر(عج) این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، شاهرخ طلیسگر امروز در جلسه شهرداری این شهر از موافقت اعضای کارگروه ترافیکی در ایجاد راستگرد میدان هفتم آذر (نیروی دریایی ) از سمت بزرگراه شهید مدرس به خیابان پاسداران و بالعکس خبر داد .

وی افزود: با استفاده از فضای پیاده رو موجود و جابه جایی تیرهای برق طرح مورد نظر اجرایی می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت با اشاره به اصلاح هندسی راستگرد واقع در تقاطع شهدای گمنام به بلوار شهید افتخاری تصریح کرد: بر اساس نظر کمیته فنی و نامه پلیس راهور گیلان به دلیل ایجاد جان پناه مسافرها تصمیم بر آن شد تا جزیره راستگرد موجود برداشته شده و علائم ترافیکی و خط کشی جایگزین شود.

وی با توجه به درخواست اهالی «نقره دشت» برای حذف سرعت گیرغیراستاندارد در این منطقه، افزود: این سرعت گیر با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک برداشته می شود.

به گفته طلیسگر، در ابتدای کوچه چهار برادران جنب بانک مسکن واقع در خیابان مطهری نیز جهت افزایش ایمنی تابلوی حق تقدم و چراغ چشمک زن و علائم افقی با رنگ آمیزی احتیاط و آهسته نیز توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک نصب خواهد می شود.

وی با اشاره به دیگر اقدام های حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت، خاطر نشان کرد: دور برگردان بلوار ولیعصر(کوی عرفان) نیز انجام می شود که البته این اقدام بدون هیچ گونه جابه جایی در تاسیسات برق و قطع درختان اجرا می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک ادامه داد: با طرح پیشنهادی سازمان حمل و نقل و ترافیک درایجاد دور برگردان در ابتدای بلوار دیلمان نیز موافقت شده است و تصمیم بر آن است تا در طرح هندسی مذکور عبور عابر پیاده و مناسب سازی جهت عبور معلولان در نظر گرفته شود .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز