خبرگزاری کار ایران

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان

اعزام 208 دانشجوی دانشگاه کاشان به مناطق عملیاتی جنوب

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۷۵۶

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان از اعزام 208 دانشجوی این دانشگاه به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا از کاشان، دکتر محمد‌رضا ذوقی  در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه  120 نفر از این تعداد دانشجوی دختر و 88 نفر دانشجوی پسر و راویان و رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند اظهار داشت: این تعداد دانشجوی بسیجی در قالب کاروان راهیان نور از بیستم تا بیست و چهارم اسفند به مدت شش روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.
 
وی حضور در پادگان دوکوهه، بازدید از مناطق عملیاتی شلمچه، والفجر8 و آبادان، حضور در منطقه عملیاتی طلائیه ، هویزه ومعراج شهدا ، حضور در منطقه عملیاتی دهلاویه ، فکه و حمیدیه از برنامه های این اردو ذکر کرد.
 
مدیر اجرایی راهیان نور دانشگاه کاشان افزود: اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب به همت و همکاری بسیج دانشجویی و مدیریت فرهنگی دانشگاه،  با هدف تقویت روحیه ایثار و فداکاری، تجدید بیعت با شهیدان، آشنایی بیشتر نسل سوم انقلاب اسلامی با آرمانهای امام خمینی (ره) و ارزشهای انقلاب اسلامی برگزار می شود.
 
ذوقی خاطره گویی، برگزاری مراسم های دعا و اجرای برنامه‌های فرهنگی را از برنامه‌های این اردوی معنوی ذکر کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز