خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان تاکید کرد:

بهره‌گیری از ظرفیت‌ نخبگان دانشگاهی در رفع مسایل اجتماعی گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۵۸۹

استاندار گیلان گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش‌خصوصی و نخبگان دانشگاهی در رفع مسایل اجتماعی گیلان اقدامی کارساز و موثر است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی بعد از ظهر امروز در نشست ساماندهی امور جوانان استان با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در حوزه جوانان، اظهار کردارائه آمارهای غیر واقعی و نگران کننده ذهنیت اجتماعی منفی را در جامعه ایجاد کرده که این خود موجب آسیب اجتماعی می‌شود.

وی با بیان اینکه موافق برگزاری مجالس غیر اسلامی و خلاف آموزه‌های دینی و مذهبی نیستیم، تصریح کرد: شاد بودن منافاتی با مسائل دینی و مذهبی ندارد و نباید شادی‌های حلال را از مردم بگیریم.

استاندار گیلان افزود: بررسی و برطرف شدن آسیب‌های اجتماعی در جامعه امری ضروری است.

وی با تاکید براینکه نباید با جوانان برخوردی هنجار شکنانه داشت، متذکر شد: برخورد ناهنجار و غیر اجتماعی با جوان موجب انحراف او از مسیر اصلی زندگی می شود.

نجفی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش‌خصوصی و نخبگان دانشگاهی در رفع مسایل اجتماعی را اقدامی مهم، کارساز و موثر برشمرد.

وی با بیان اینکه مسئولان فرهنگی گیلان باید عزم خود را برای برطرف شدن مشکلات بخش‌های مختلف فرهنگی جزم کنند، یادآور شد:بهبودهایی نیزدر این زمینه در سطح گیلان حاصل شده که باید به نقطه مطلوب برسد.

استاندار گیلان، آمارهای این استان را در بخش‌های مختلف رو به بهبود توصیف کرد.

وی با بیان اینکه برطرف شدن مشکلات جوانان و ساماندهی امور آنها امری ضروری است، اذعان کرد: جوانان بسیارآسیب‌پذیر و حساس هستند و کمک به آنها باید در سرلوحه امور قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز