خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه مشترک میان معاون وزیر نفت، مدیر عامل پتروشیمی و بخشدار بندر امام

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۴۶۰

بخشدار بندر امام، از جلسهٔ مشترک بین مسوولان بندر امام و معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، سیدمهران رفیعی افزود: در جلسه‌ای که به‌ همراه آقایان گلمرادی شهردار و سیدهادی موسوی رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام با شعری مقدم در دفتر وی داشتیم، مطالبات مردم این بندر مطرح شد.

رفیعی افزود: در این جلسه به مدیر عامل پتروشیمی و معاون وزیر نفت گفتیم که در این چند دهه که از حضور صنعت پتروشیمی در محدوده بندر امام خمینی می‌گذرد، متأسفانه هیچگونه کمک برای ساخت و ساز اماکن آموزشی و ورزشی در این بندر صورت نگرفته است، که وی پس از رویت پرونده مذکور اذعان کرد که در حق مردم بندر امام، توسط صنایع پتروشیمی منطقه کم لطفی صورت گرفته است.

بخشدار بندر امام در ادامه گفت: شعری مقدم قول دادند که در سال ۹۴ صنایع پتروشیمی نسبت به مشارکت در امر توسعهٔ فضای آموزشی و ورزشی در این بندر مشارکت کنند.

رفیعی از دیدار با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد و افزود: پس از دیدار و گفتگویی که با مهندس سعیدی‌نژاد داشتیم، در خصوص احداث جاده کمربندی و پل روگذر راه آهن بندر امام جهت رفعی مشکل ترافیک موجود که باعث اذیت مردم منطقه شده، بحث شد که وی عنوان کرد با توجه به اینکه این دو پروژه هزینهٔ زیادی را متوجه سازمان بنادر می‌کند و در حال حاضر از نظر مالی نیز در شرایط خوبی نیستیم، بهتر است از طریق وزیر راه و شهرسازی این درخواست پیگیری شود.

رفیعی افزود: به همین منظور پیش نویسی تهیه و در اختیار استاندار محترم خوزستان قرار گرفت که دکتر مقتدایی نیز نامه‌ای را در خصوص موارد مذکور به وزیر محترم راه نوشتند، که در دیدار مجدد با مهندس سعیدی‌نژاد، رونوشت نامه مذکور جهت پیگیری توسط آن سازمان، به وی تقدیم شد.

بخشدار بندر امام در پایان گفت: با حمایت‌هایی که دکتر قمر فرماندار محترم شهرستان ماهشهر عنایت فرموده، انشاالله با پیگیری جدی و مستمر تقاضاهای مذکور، در سال ۹۴ امیدوار هستیم اقدامات خوبی در بندر امام خمینی عملیاتی گردد.

یوسف کریمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز