خبرگزاری کار ایران

در ۲۱ اسفند ماه جاری انجام شد؛

جابجایی حدود ۲ تن کالا در منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۰۶۲

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: بالغ بر یک هزار و ۹۴۰ تن کالا در معاملات منتهی به بیست و یکم اسفند ماه بورس کالای منطقه آزاد انزلی معامله شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از انزلی، رضا مسرور ظهر امروز در جمع رسانه‌های این شهرستان با اشاره به معامله کالا در منطقه آزاد اظهار کرد: در معاملات هفتگی منتهی به بیست و یکم اسفند ماه جاری در تالار اختصاصی بورس کالای این منطقه بالغ بر یک هزار و ۹۴۰ تن کالا معامله شده است.

وی افزود: کالاهای مورد معامله در بورس کالای منطقه آزاد انزلی از محصولات شیمیایی تولیدی مجتمع‌های پتروشیمی کشور است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، ارزش معامله کالاهای مذکور را در حدود ۷ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال برشمرد.

وی ادامه داد: در معاملات این هفته بورس کالای منطقه آزاد انزلی، ۴۰ تن آوره تولیدی پتروشیمی کرمانشاه به ارزش افزون بر ۳۸۲ میلیون ریال و اسید سولفوریک، پتروشیمی رازی به وزن یک هزار و ۹۰۰ تن و ارزش بیش از ۷ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال از سوی شرکت‌ها خرید و فروش شد.

مسرور با بیان اینکه نخستین تالار بورس کالای مناطق آزاد کشوراز تابستان سال جاری در منطقه آزاد انزلی شروع به فعالیت کرده است، یادآور شد: این تالاربه عنوان حلقه تکمیل کننده روند طی شده از سوی این سازمان در جهت رونق فضای کسب و کار اقتصادی در محدوده منطقه آزاد انزلی است.

وی بالا بردن شفافیت در روند مبادلات تجاری و حذف واسطه‌های تجاری به منظور ایجاد یک مزیت رقابتی را از جمله اهداف ایجاد بورس ی مذکور برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز