خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان در گفتگو با ایلنا:

تمام امکانات لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در کاشان مهیاست

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۹۲۶

فرماندار کاشان گفت: با توجه به پیش بینی‌هایی که ستاد تسهیلات سفر کاشان با همکاری مسئولین دستگاههای اجرایی این شهرستان براساس سیاست‌های دولت تدبیر وامید داشته‌اند شرایط حضور گردشگر در این شهرستان مهیاست.

«ابوالفضل صدرائیه» رئیس ستاد تسهیلات سفر کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب وجود بیش از ۱۷۰۰ آثار میراثی، تاریخی و فرهنگی شناخته شده، ۳۱۳ اثر ثبت شده ملی، ۳ اثر ثبت شده در آثار جهانی یونسکو و وجود شرایط اقلیمی وطبیعی بسیار مناسب در شهرستان کاشان را موجب حضور بیشمار گردشگران داخلی وخارجی درتمام فصول سال خصوصا درایام عید نوروز و فصل گل و گلاب عنوان کرد وگفت: با توجه به اینکه سیاست دولت تدبیر وامید در جذب گردشگر می‌باشد ستاد تسهیلات سفر شهرستان کاشان نیزازماه‌ها قبل تمام امکانات لازم را برای حضور گردشگران داخلی وخارجی در ایام نوروز در این شهرستان فراهم کرده است.

صدرائیه ایجاد نمایشگاه و بازارچه‌های صنایع دستی در نقاط مختلف شهرستان کاشان را ازمهم‌ترین فعالیت‌های ستاد تسهیلات سفراین شهرستان عنوان کرد واظهارداشت: این ستاد با آسیب‌شناسی سالهای قبل موانع و مشکلات حضور گردشگران را دراین شهرستان برطرف کرده است.

فرماندارشهرستان کاشان توزیع یکنواخت مسافر و گردشگران را درتمام نقاط شهرستان کاشان از دیگرسیاستهای سال جدید ستاد تسهیلات سفر شهرستان کاشان عنوان کرد و یاد آور شد: برهمین اساس نیز برای اولین بار محورهای گردشگری براساس حوزه فرهنگ کاشان بزرگ تعریف شده است.

رئیس ستاد تسهیلات سفر کاشان از تدوین و چاپ کتابچه راهنما برای اولین بارتوسط فرمانداری کاشان برای توزیع بین مسافران نوروزی خبرداد وگفت: دراین کتابچه محورهای گردشگری درحوزه‌های گردشگری کاشان آران وبیدگل، کاشان اردستان، کاشان نائین، اردستان، کاشان نراق، برزک، جوشقان، کامو وکاشان قمصر برای آشنایی هرچه بهتر این شهرستان‌ها تعریف شده تا مسافران بتوانند کلیه جاذبه‌های گردشگری این مناطق را مشاهده کنند.

صدرائیه همچنین از ارائه، توزیع خدمات وتسهیلات لازم در تمام نقاط شهرستان کاشان به مسافران نوروزی خبرداد وگفت: اداره آموزش و پرورش کاشان، حسینیه‌ها، تکایا، مساجد و شهرداری‌ها ی شهرستان کاشان با مهیا نمودن امکانات و کمپهای گردشگری زمینه پذیرش گردشگران و مسافران نوروزی را فراهم کرده‌اند.

فرماندار کاشان از ارائه بسته‌های راهنمایی و بروشورهایی به زبانهای لاتین، فارسی وانگلیسی وتقویم گردشگری کاشان به گردشگران ومسافران نوروزی را ازدیگر اقدامات ستاد تسهیل سفر کاشان عنوان کرد وگفت: گردشگران با استقاده از تقویم گردشگری کاشان خواهند توانست در تمام ایام سال با برنامه ریزی درمراسم‌ها ومناسبهتای مختلف شهرستان کاشان حضور پیدا کنند.

فرماندار کاشان از انجام تمهیدات لازم برای امنیت جاده‌ای گردشگران در تمام محورهای ورودی وهچنین از آمادگی کامل اکیپ‌های امداد ونجات وکلیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان کاشان در ایام نوروز خبرداد کاشان خبرداد وگفت: با توجه به اینکه شهرستان کاشان در مسیر بزرگراه تهران اصفهان قرار گرفته جاده‌های ورودی به شهرستان کاشان نسبت به سایرراههای کشورازایمنی بسیاربالایی برخورداست.

رشد۳۰۰ درصدی گردشگران حضورخارجی درکاشان

صدرائیه از رشد۳۰۰ درصدی گردشگران حضور خارجی نسبت به مدت مشابه سال قبل درشهرستان کاشان خبرداد و تصریح کرد: دیپلماسی بسیار خوب دولت تدبیر و امید با کشورهای خارجی باعث رشد این میزان گردشگر به شهرستان کاشان خواهد بود.

وی در پایان با تبریک سال نو وتوصیه رعایت اصول ایمنی به تمام هموطنان و گردشگرانی که به شهرستان کاشان سفر می‌کنند گفت: امیدوارم تمام هموطنان عزیز کشورمان با رعایت مقررات راهنمایی ورانندگی شاهد هیچگونه حوادثی درایام نوروز نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز