خبرگزاری کار ایران

براساس سهمیه دستگاه های اجرایی استان زنجان؛

پذیرش 781 نفر در آزمون استخدامی زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۹۱۷

مدیرکل منابع انسانی استانداری زنجان , گفت: 781 نفر براساس سهمیه دستگاه های اجرایی استان در آزمون پذیرفته شدند.

به گزارش ایلنا از زنجان، بهرام جلیل خانی، مدیرکل منابع انسانی استانداری زنجان امروز پنج شنبه (21 اسفند) در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: فرایند آزمون های استخدامی و ورود به ارگان ها و دستگاه های دولتی منوط به داشتن مجوز استخدامی، تشکیلات مصوب دستگاه ها و برون سپاری و رعایت مراتب شایستگی و برابری فرصت ها و ایجاد رقابت و برگزاری آزمون های استخدامی است.

این مقام مسئول به آزمون های استخدامی استانداری زنجان در سال های 91 و 92 اشاره کرد و گفت: این آزمون با حضور 17 هزار متقاضی برگزار شد که 781 نفر براساس سهمیه دستگاه های اجرایی پذیرفته شدند.

جلیل خانی عدم پیش بینی اعتبار برای اعطاء مجوز به آغاز به فعالیت این افراد تاکنون را از دلایل تاخیر در بکارگیری متقاضیان عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر این مشکل در استان مرتفع شده است.

مدیرکل منابع انسانی استانداری زنجان اضافه کرد: اطلاعات افرادی که فرایند گزینش آنها نهایی شده است، در سامانه ای که به این منظور طراحی گردیده است، ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه 184 نفر از این افراد ایثارگر هستند و احکام مرتبط با آنها صارد شده است، گفت: 365 نفر نیز فرایند گزینش آنها نهایی شده  و شماره مستخدم برای این افراد صادر گردیده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هنوز وضعیت 145 نفر از این افراد توسط دستگاه های اجرایی مرتبط تائید نشده است، افزود: امید می رود فرایند این افراد طی شود و از اوایل سال آینده مشغول به کار شوند.

جلیل خانی ادامه داد: از این پس مجوز استخدامی از سوی استانداری صادر نمی شود و دستگاه ها باید از طریق وزارت خانه های متبوع مجوز دریافت کنند.

وی همچنین به فرایند مدیریت عملکرد در دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: این ارزیابی مربوط به مدیران، کارکنان و عملکرد دستگاه های اجرایی است.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود, به تمرکززدایی و تفویض اختیارات اشاره کرد و ادامه داد: بایستی اختیاراتی که می شود از مرحله کشوری به استانی، وزراتخانه ها به استانداری و اختیارات وزرا به مدیران را احصا و مورد بررسی قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز