خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان زنجان :

حرکت در مسیر رهبری، همان ولایت مداری است

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۹۱۵

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان , گفت: در سالجاری برخی از مدیران با رفتار و کردار خود امید و نشاط را در جامعه نوید دادند و متاسفانه برخی یاس و ناامید را در بین مردم ترویج دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان, آیت اله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروزپنج شنبه (21 اسفند) در جلسه شورای اداری استان با اشاره به پایان سالجاری, گفت: اگر هر سال را ایستگاهی در نظر بگیریم، مقدر الهی برای هر فرد عمر اوست.

آیت اله علی خاتمی , با بیان اینکه انسان ها به دنبال عمر باعزت هستند، ادامه داد: با پایان یافتن هر سال، یک سال دیگر از عمر انسان سپری می شود.

امام جمعه زنجان , در ادامه یکی از رسوم در خور توجه در کشور زیارت قبور در آخرین جمعه سال دانست و گفت: این عمل نشان می دهد خانه آخرت منزلگاه همه انسان هاست.

آیت اله خاتمی به جایگاه شهدا وعمر باعزت در دنیا و آخرت اشاره کرد و ادامه داد: شهدا ماندگاران بشریت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: با گذشت یک سال یک سرمایه گذاری غیرقابل جایگزین تمام شد و تنها چیزی که برای انسان باقی می ماند، نامه اعمال اوست.

وی به سال 93 و فراز و فرودهای این سال اشاره کرد و گفت: در این سال برخی از مدیران با رفتار و کردار خود امید و نشاط را در جامعه نوید دادند و متاسفانه برخی یاس و ناامید را در بین مردم ترویج دادند.

امام جمعه زنجان در بخشی از سخنان خود, با اشاره به دستاوردهای نظام در سال جاری افزود: علیرغم کدورت دشمنان، ملت ایران توانست به بسیاری از موفقیت ها در عرصه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دست یابند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص مساله هسته ای یادآور شد: مساله هسته ای یکی از موارد پیشرفت های ایران است که موجب شد ملت ایران به دستاورد عظیمی دست یابد.

امام جمعه زنجان افزود: ایران به دنیا نشان داد اهل منطق است و به زورگویان ثابت کرد، هرگز زور را تحمل نخواهد کرد.

وی, در پایان سخنان خود,  به مسیر ترسیم شده از سوی ولایت فقیه اشاره کرد و افزود: افرادی که در این مسیر حرکت می کنند، ولایت مدار هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز