خبرگزاری کار ایران

با هدف آسیب شناسی فراگیری ماهواره:

توزیع بیش از 2 هزار لوح فشرده بشقاب های خالی در کاشان

کد خبر : ۲۵۹۸۴۰

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از توزیع بیش از 2 هزار حلقه لوح فشرده با عنوان" بشقاب های خالی" در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان مهدی نادعلی  در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب  اظهار داشت: در این لوح فشرده چند رسانه ای، آسیب شناسی فراگیری ماهواره ها در جامعه در قالب عکس، متن، صوت و فیلم به نمایش گذاشته شده است.

وی، روانشناسی ماهواره ای، دایره زندگی من، مرز انتخاب، واقعیت، روی بام شهر، هیولای خوش بر و رو، کافه سوال و گاف واره را از جمله موضوعات مورد بحث توسط کارشناسان مذهبی و اجتماعی برشمرد.

به گفته وی، کافه سوال در مورد سوالات متداول درباره ماهواره و تاثیر گذاری انیمیشن های ماهواره توسط آیت الله عباسی کارشناس مذهبی مورد بحث وبررسی قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، " روانشناسی ماهواره" بررسی پدیده حضور ماهواره در خانه های ایرانی توسط علی اکبر رائفی پور کارشناس اجتماعی، "دایره زندگی من" آسیب های ماهواره برای هر یک از اعضای خانواده، "مرز انتخاب" نتایج وجود و عدم وجود ماهواره در زندگی و "واقعیت" نیز واقعیت هایی درباره ماهواره و تلنگرهایی برای معتادین به آن را از موضوعات مورد بررسی در این لوح فشرده ذکر کرد.

نادعلی افزود: " گاف واره" نیز به بررسی گاف های محتوایی غیرحرفه ای شبکه های فارسی زبان می پردازد.

وی افزود: لوح فشرده چند رسانه ای" بشقاب های خالی" توسط محمدرضا سالم مشاور فرهنگی رتبه اول در بحث آسیب شناسی فراگیری ماهواره را در شهریور ماه امسال کسب کرده است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز